Anita amme bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
927 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. november 2010

JulieE

Brugt meget, men helt sikkert stadig brugbar. str 75F

Kan afhentes i Hvidovre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

JulieE

29. november 2010

JulieE

Op  slet ingen der kan bruge den?

Anmeld

29. november 2010

Line Højdal

Måske lidt mærkeligt spørgsmål..  Men vokser ens bryster ikke en del når der løber mælk til??

Jeg er gravid med mit første barn og har derfor ingen idé om hvilken str. amme bh jeg vil skulle bruge..?

F lyder dog meget stort og 75 lidt småt (du må være en slank kvinde med gode former )... Jeg bruger pt. 85C

Men kunne ellers sagtens bruge lidt ammetøj til når den tid kommer... jeg er dog kun i uge 20, så der går lidt tid endnu

Line

Anmeld

29. november 2010

JulieE

Pipkukkeren skriver:

Måske lidt mærkeligt spørgsmål..  Men vokser ens bryster ikke en del når der løber mælk til??

Jeg er gravid med mit første barn og har derfor ingen idé om hvilken str. amme bh jeg vil skulle bruge..?

F lyder dog meget stort og 75 lidt småt (du må være en slank kvinde med gode former )... Jeg bruger pt. 85C

Men kunne ellers sagtens bruge lidt ammetøj til når den tid kommer... jeg er dog kun i uge 20, så der går lidt tid endnu

Line

Nej, det er da slet ikke en mærkeligt spørgsmål  Jo brysterne vokser en del. Jeg er normalt en 75C og voksede i begge graviditeter til 75D. Lige da mælken løb tilnåede jeg op på dolly Partonske dimensioner , men det stabiliserede sig på 75F.

Et meget godt trick er at købe et par gode sloggi-toppe til lige efter fødslen. de støtter godt og nemme at vippe til side, når du skal amme. Og så når mælken er løbet til kan du gå ud og købe et par rigtig gode ammeBH er

Anmeld

29. november 2010

Line Højdal

Tak for tippet...

Det vil jeg helt sikkert benytte mig af - det er jo ikke til at vide HVOR store mælkejunger man kommer til at rende rundt med - hehe

Line

Anmeld

29. november 2010

JulieE

Pipkukkeren skriver:

Tak for tippet...

Det vil jeg helt sikkert benytte mig af - det er jo ikke til at vide HVOR store mælkejunger man kommer til at rende rundt med - hehe

Line

Nej det er nemlig det  Hled og lykke graviditeten!!

Anmeld

11. december 2010

JulieE

Op igen

Anmeld

15. december 2010

JulieE

væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.