Efter sex ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.353 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. november 2010

Pige1984

Hej.

Håber i alle har en god weekend 

Har et lille spørgsmål ang når man har haft sex er det jo godt og ligge 30 min efter men når man så er færdig med at hygge skal man så gå på wc og så ligge 30 min eller skal man ligge 30 min og så først gå på wc ????

På forhånd tak for jeres svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Happiness

Jeg lå i ca. 15-20 min, og så gik jeg på toilettet. Ved ikke om det var det, men gravid det blev jeg

Anmeld

13. november 2010

louisevl

De første 5 mdr. vi prøvede gik jeg altid ud og tissede efter sex, da jeg syntes det er det rareste...Men det gjorde jeg ikke i sidste måned der ventede jeg et par timer og vupti nu er jeg gravid...ved ikke om det er pga. af det, men tror måske det kan have noget at sige at man ikke går ud og "tømmer sig" med det samme efter sex

krydser fingre for det snart lykkes for dig

Anmeld

13. november 2010

Pige1984

MaybeMe skriver:

Jeg lå i ca. 15-20 min, og så gik jeg på toilettet. Ved ikke om det var det, men gravid det blev jeg

Tillykke med graviditeten 

Oki jeg lå også omkring 20 min igår og det tror jeg at jeg vil fortsætte med 

Anmeld

13. november 2010

Happiness

Pige1984 skriver:

Tillykke med graviditeten 

Oki jeg lå også omkring 20 min igår og det tror jeg at jeg vil fortsætte med 

Tak. Husk du heller ikke må ligge alt for længe, da der er chance for urinvejsinfektion...

Alt med måde Men tror 20 min er ok. Jeg har ihvertfald ikke fået urinvejsinfektion

Anmeld

13. november 2010

KarinaIda

Pige1984 skriver:

Hej.

Har et lille spørgsmål ang når man har haft sex er det jo godt og ligge 30 min efter men når man så er færdig med at hygge skal man så gå på wc og så ligge 30 min eller skal man ligge 30 min og så først gå på wc ????

Går altid på toilet med det samme lige efter sex, og jeg er da blevet gravid begge gange selvom jeg gør det, så tror ikke det har så meget at sige hvis jeg skal være ærlig

Anmeld

13. november 2010

MamaLook

En god idé er at lave knibeøvelser.

Kvindens orgasme har som formål fra naturens side at hjælpe sædcellerne op i æggelederne vha. sammentrækninger. Så knibeøvelser er en rigtig god hjælp, også selvom man har fået orgasme (hvilket desværre ikke altid er tilfældet..)

Good luck

PS. Det er en ret god idé at gå på toilet og tisse umiddelbart efter sex - herved kan man undgå urinvejsinfektioner, hvis man har tendens til disse (fordi man tisser 'sexbakterierne' ud igen). Bare en tilføjelse, hehe.

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

Pige1984 skriver:

Hej.

Det er da en skrøne, at man skal ligge stille efter sex. Jeg har aldrig praktiseret det, og er alligevel blevet gravid. Grunden til at man helst skal gå på toilettet lige efter sex er, at man får renset bakterierne ud via urinen.

Anmeld

13. november 2010

Steph_Laurits

De soldater der vil til ægget, de kommer derop uanset hvad. Så tis du bare med det samme, tisser altid efter sex, og har da været gravid!

Anmeld

13. november 2010

RiUL

Pige1984 skriver:

Hej.

Jeg er også begyndt at ligge efter sex, men altså kun 10 - 15 min, for det er fandme kedeligt at ligge der, når kæresten ikke ligger med Men ved ikke om det passer, men det kan vel ikke skade at prøve Jeg er ikke blevet gravid, men har heller ikke fået min mens endnu ( 7 dage over tid) 

Men held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.