Barbapapa dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.369 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. november 2010

Polkaprik

Her er denne weekends kreation fra mit køkken

Ønsket lød på en Barbapapakage til en dåb, med navn og dato på. Det blev til denne kage. Idéen er lånt fra nettet.

Indeholder: Lyse bunde, vanilllefromage og jordbærmousse. Smurt op med PSC og pyntet med fondant

Knuz Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

<3

Flot kage MEN kan ikke lige gennemskue hvordan man spiser den medmindre man så skal tage al pynten af??? Er det rigtigt?

Anmeld

13. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nåååår hvor er den fin

Anmeld

13. november 2010

TbCp

Hvor er den fin!

Min 3-årige datter sidder her ved siden af og falder helt i svimer over den

Anmeld

13. november 2010

birgitte

ej hvor er den bare sød! eeeelsker barbapapa familien så er helt solgt super flot!!

Anmeld

13. november 2010

Dot D

Hvor er den flot Kan rigtigt godt lide Barbapappa, så er imponeret Altid godt at låne rundt omkring, det er jo kun en kompliment til "udlåneren"

Anmeld

13. november 2010

Mira0911

Polkaprik skriver:

Her er denne weekends kreation fra mit køkken

Ønsket lød på en Barbapapakage til en dåb, med navn og dato på. Det blev til denne kage. Idéen er lånt fra nettet.

Indeholder: Lyse bunde, vanilllefromage og jordbærmousse. Smurt op med PSC og pyntet med fondant

Knuz Michelle

NEJ hvor er den flot... Det er dælme godt lavet må jeg sige... :) 

Anmeld

14. november 2010

Polkaprik

Kirle skriver:

Flot kage MEN kan ikke lige gennemskue hvordan man spiser den medmindre man så skal tage al pynten af??? Er det rigtigt?

Tak

Man kommer selvfølgelig til at tage pynten af efterhånden som man skal skære kagen. Men mon ikke ungerne vil hygge sig med at få en figur du kan gå og smovse i Sådan plejer det i hvert fald gerne at være.

Knuz Michelle

Anmeld

14. november 2010

Polkaprik

Og tusind tak til alle jer andre for de søde ord

Knuz Michelle

Anmeld

14. november 2010

<3

Polkaprik skriver:

Tak

Man kommer selvfølgelig til at tage pynten af efterhånden som man skal skære kagen. Men mon ikke ungerne vil hygge sig med at få en figur du kan gå og smovse i Sådan plejer det i hvert fald gerne at være.

Knuz Michelle

Så man kan godt spise figurerne... Cool

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.