bil kage max billedspam ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.667 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. november 2010

birgitte

Christian bliver 10 år og det skulle fejres med en sej bil kage og det synes jeg lykkedes meget godt indeni er det chokoladekage med nutella smørcreme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mega coool maaan!!!

Jeg vil også lave en bilkage en dag

Du ku godt lige have smidt en trin for trin Den er fin.

ER der noget indeni, eller er det solid kage?

Anmeld

13. november 2010

birgitte

Zafir skriver:

Mega coool maaan!!!

Jeg vil også lave en bilkage en dag

Du ku godt lige have smidt en trin for trin Den er fin.

ER der noget indeni, eller er det solid kage?

ih tak!

ja nu er det min anden bilkage så burde vel egentlig tage flere hen ad vejen billeder men det er bare et stort virvar indtil den er smurt op ha ha ha men vil gøre det næste gang!

når jeg laver den slags 3D kager er det altid solid kage evt med smørcreme til at holde sammen på lagene idet jeg har det ude og arbejde på så længe at jeg synes det er upraktisk med mousse. 

Anmeld

13. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
birgitte skriver:

ih tak!

ja nu er det min anden bilkage så burde vel egentlig tage flere hen ad vejen billeder men det er bare et stort virvar indtil den er smurt op ha ha ha men vil gøre det næste gang!

når jeg laver den slags 3D kager er det altid solid kage evt med smørcreme til at holde sammen på lagene idet jeg har det ude og arbejde på så længe at jeg synes det er upraktisk med mousse. 

Ja - det er lidt ærgeligt, for jeg elsker kage med fyld... mmm. Men jeg kan godt se at det er mest praktisk.

Så kan man jo lave en lækker kage nedenunder Og i øvrigt, så ja - Idun er sku heller ikke så meget for kager med fyld. Så måske er andre børn heller ikke det Så er det nok meget smart anyways...

Anmeld

13. november 2010

birgitte

Zafir skriver:

Ja - det er lidt ærgeligt, for jeg elsker kage med fyld... mmm. Men jeg kan godt se at det er mest praktisk.

Så kan man jo lave en lækker kage nedenunder Og i øvrigt, så ja - Idun er sku heller ikke så meget for kager med fyld. Så måske er andre børn heller ikke det Så er det nok meget smart anyways...

ja du har ret det er super lækkert med fyld i kagen! men jeg synes nu det plejer at gå rent hjem hos ungerne og her får vi det med et glas mælk til uhmmmm

Anmeld

13. november 2010

Dot D

Heey Birgitte, sikke en sej øse.... Du imponerer mig igen og igen, især med dine dæk, jeg synes det er sååå svært at lave dem i den rigtige størrelse på forhånd

Anmeld

13. november 2010

birgitte

Dot D skriver:

Heey Birgitte, sikke en sej øse.... Du imponerer mig igen og igen, især med dine dæk, jeg synes det er sååå svært at lave dem i den rigtige størrelse på forhånd

tak i lige måde ja de dæk hi hi jamen jeg vil nok os sige at kagen som regel bare må rette sig ind efter dækstr hæ hæ så laver dem som regel lidt store så kagen ikke bliver for lille 

Anmeld

13. november 2010

Dot D

birgitte skriver:

tak i lige måde ja de dæk hi hi jamen jeg vil nok os sige at kagen som regel bare må rette sig ind efter dækstr hæ hæ så laver dem som regel lidt store så kagen ikke bliver for lille 

Det prøver jeg også på, synes bare ikke helt, det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.