nogen med erfaring på området:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. november 2010

Lambi

Mit problem er at jeg ikke får ægløsning pga. min pco, men nu har jeg så været i behandling med pergotime, fik en super ægløsning med modne æg, fik en  hormon sprøjte, og blev insemineret første gang onsdag og torsdag.

Inde på klinikken sagde de at de sjælden ser så mange og raske sædceller som hos min kæreste, hans sæd var åbenbart suverænt, som lægen sagde.

jeg skal først teste om 12 dage, og er bare ssåååååå nervøs.

er det nogen af jer der har prøvet denne behandling hvor det er lykkes første gang??

eller bare har nogen erfaring på området??

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

tinasmor

Man høre jo om mange der bliver gravide i de første gange ved IUI. De siger at ved IUI begynder "kurven" at knække lidt efter 3. gang. Det betyder også, at rigtig mange bliver gravide 1. 2. eller 3 gang de bliver inseminret. Så forhåbenligt vil du være gravid indenfor de næste par måneder. Jeg hepper på jer og håber selvfølgelig i får jeres ønske omfyldt ved at blive gravide i denne omgang.

Anmeld

13. november 2010

Lisbeth1985

Jeg er blevet insemineret tre gange uden held Men min mand har også dårlig sædkvalitet, så.. Held og lykke med det Jeg krydser fingre for en lille bebs meget snart

Anmeld

13. november 2010

CamillaValby

Lambi skriver:

Mit problem er at jeg ikke får ægløsning pga. min pco, men nu har jeg så været i behandling med pergotime, fik en super ægløsning med modne æg, fik en  hormon sprøjte, og blev insemineret første gang onsdag og torsdag.

Inde på klinikken sagde de at de sjælden ser så mange og raske sædceller som hos min kæreste, hans sæd var åbenbart suverænt, som lægen sagde.

jeg skal først teste om 12 dage, og er bare ssåååååå nervøs.

er det nogen af jer der har prøvet denne behandling hvor det er lykkes første gang??

eller bare har nogen erfaring på området??

knus

Jeg ved starte med at sige at jeg alt hvad jeg kan.

Jeg er i mit 4 forsøg og har testdag på torsdag.

Jeg blev både gravid i 2 og 3 forsøg, men fik en biokemisk begge gange. Mistænker min krop for at skille sig af med det, hvad lægerne siger fejler jeg ikke noget og mandens svømmere er også helt fine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.