ikke et spørgsmål jeg regnede med at skulle stille....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. november 2010

Pia.

Nogen af jer der ved hvad en krans til en begravelse koster - eller hvor jeg evt. kan finde ud af det henne (bare ca.)... Kunne selvfølgelig ringe til den blomster handler der skal lave det... men er lige nu ved at skulle samle ind i til denne krans og vil bare vide en ca. pris for hvor meget alle skal overføre...

Knus og tanker til jer alle.... Pas på jer selv ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Mor til prinsessen :-)

er jeg ked af at høre du har brug for sådan en :-(

Men tror de kan fås i alle priser, det kommer mere an på hvor tæt man var på personen, og hvor meget man vil give....

Anmeld

13. november 2010

Tina&Laura

Pia. skriver:

Nogen af jer der ved hvad en krans til en begravelse koster - eller hvor jeg evt. kan finde ud af det henne (bare ca.)... Kunne selvfølgelig ringe til den blomster handler der skal lave det... men er lige nu ved at skulle samle ind i til denne krans og vil bare vide en ca. pris for hvor meget alle skal overføre...

De gange jeg har bestilt krans til begravelser, sidst for et par måneder siden gav vi 700,- til sammen. Den blev super flot.
Men man plejer som regel at sige at min. 500,- for en krans - for så er der penge til at der bliver 'kælet' lidt for detaljerne.
 ..

Anmeld

13. november 2010

SoffiLine

Pia. skriver:

er ked af at høre du skal til til begravelse.

mht kransen så tror jeg man sådan selv kan vælge hvilket prisleje den skal ligge i. men er sådan en krans ikke ret stor? måske prisen starter ved 400-500 kr?

Anmeld

13. november 2010

Fines mor

Mit personlige bud er ca. 600 og op efter, alt efter hvor stor den skal være, og hvormeget der skal stå på båndet.

Anmeld

13. november 2010

SussieThyssen

Pia. skriver:

Man kan også få lavet det der hedder en bårebuket og/eller en båreopsats.
De kan fås både med og uden bånd, og er ofte lige så smukke som en krans, men noget billigere.
Men prøv at gå ind på www.interflora.dk.
Her kan du danne dig et indtryk af mange forskellige typer, samt priser.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. november 2010

DK

Til min mormors begravelse købte jeg en buket til at ligge på jorden (altså ikke en krans, men sådan en flad buket der var beregnet til begravelse) Den gav jeg 350 kr. for og den var KÆMPE STOR og helt vildt flot! Der var mange mange flere blomster i (roser, geoginer, liljer og alt muligt andet) end hvad man ellers kan få i en normal buket for 350 kr.! Vi havde så ikke købt et bånd med en hilsen printet på, men jeg havde skrevet et kort som jeg fik bundet på buketten! Den døde kan jo ikke læse båndet alligevel, så det må jo være "tanken"/budskabet der tæller!

Anmeld

13. november 2010

Diana...

Jeg synes det er meget forskelligt fra blomster handelerne. 

Men første gang jeg skulle have en gav jeg 300 fik en pæn størrelse med bånd. 

Anden gang vi bestilte betalte jeg 400 og fik en pinlig lille buket. 

3 gang betalte jeg også 400 og fik en KÆMPE stor en med bånd.

Ked af jeres tab håber i er ok. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.