Alexander opføre sig mærkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. november 2010

LilyMarleen

Ja som overskriften siger så opførere  han sig underligt syntes jeg. Han krasdser sin pande helt hudløs (Det behjælper vi med små vanter) Og han gør signaler til at han er træt, klør sig i ansigtet hele tiden, hyle, klynker, og han sparker, river sig i håeret, og er generalt yderst utilpas..

Hvad pokker kan der værer galt med ham ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

SussieThyssen

Hvor længe har det stået på?

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. november 2010

LilyMarleen

SussieThyssen skriver:

Hvor længe har det stået på?

Kærligst
Sussie

Siden igår, - måske lidt i forgårs. Det er ret ubehageligt når han er så irriteret af et eller andet, og at man bare ikke kan trøste ham. Også pluselig falder han udmattet i søven derefter et par timers maridt. Han har aldrig været på den måde. Han plejer at være så nem og glad hele tiden.

Anmeld

13. november 2010

IAH

Har han fået eksem for eksempel pga vaskepulver, kæledyr, tøj, sæbe etc. Har I skiftet mærke på fx vaskemiddel for nylig? Havde det selv eksem som spæd og det lyder som den måde jeg reagerede i flg min mor.
Iben

Anmeld

13. november 2010

LilyMarleen

IAH skriver:

Har han fået eksem for eksempel pga vaskepulver, kæledyr, tøj, sæbe etc. Har I skiftet mærke på fx vaskemiddel for nylig? Havde det selv eksem som spæd og det lyder som den måde jeg reagerede i flg min mor.
Iben

Jamen jeg har også lidt på fornemmelsen at det måske kan være at hans hud der irritere ham.. Men kan vi gøre noget ved det sådan en lørdag formiddag ? Ved du det ??

Anmeld

13. november 2010

IAH

Det er noget hø at det er i en weekend! Jeg ville tage på apotek og spørge der(hvis du har et i nærheden, der er weekendåbent).
Da jeg var lille var kuren KUN komme i kontakt med sæbe/parfume de allermest nødvendige steder. Dvs at jeg ikke kom i rigtigt bad med olie/sæbe i næsten en måned, kun klatvasket. Men det gik over på den måde.

I dag er der masser af effektive cremer.

Du kunne også kontakte lægevagten. Når den lille har det så skidt, synes jeg det er helt ok at bruge vagtlægen.

iben

Anmeld

13. november 2010

SussieThyssen

LilyMarleen skriver:

Siden igår, - måske lidt i forgårs. Det er ret ubehageligt når han er så irriteret af et eller andet, og at man bare ikke kan trøste ham. Også pluselig falder han udmattet i søven derefter et par timers maridt. Han har aldrig været på den måde. Han plejer at være så nem og glad hele tiden.

Hvis det stadig står på, så ville jeg nok få lægevagten til at kigge på ham.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. november 2010

Maria.

Hvor gammel er han? Kan det være et tigerspring? Hvis han er lidt tør, er locobase repair rigtig god.. Men ikke for meget.. bare et tyndt lag..

Anmeld

13. november 2010

LilyMarleen

Maria. skriver:

Hvor gammel er han? Kan det være et tigerspring? Hvis han er lidt tør, er locobase repair rigtig god.. Men ikke for meget.. bare et tyndt lag..

Han er 3mdr og 9dage..

Han er godt nok ikke sig selv idag. Nu har vi haft badet ham i babyolie, så nu ligner han John Travolta ;-) Men han er stadig irriteret, men godt nok ikke ligeså meget som tidligere. Men stadigvæk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.