SØGES!!! Billigt anhængertræk+montage (VW Sharan)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.164 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. november 2010

morx4

tja som overskriften siger så søger jeg et sted hvor man få et træk på bilen uden at blive fattig af det.

grunden er at jeg skal flytte, og bil nr 2 er totallos, desvære var det den der havde trækket på så nu sider vi lidt fast :-(

bor i skåne så helst et værksted /handyman på sjælland.

hører meget gerne ideer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

pussepige

Ja det var ski lidt langt væk fra Vestjylland.. Min mand er nemlig mekaniker....

Anmeld

12. november 2010

morx4

pussepige skriver:

Ja det var ski lidt langt væk fra Vestjylland.. Min mand er nemlig mekaniker....

Åh! hvor er du heldig! :-D

jeg var inde ved mekonomen her idag, incl det der elektriske man jo også skal have med så koster skidtet lige under 2500. men da jeg så ringede til en mekaniker ville han skisme har 7695 for skidtet!!! det er da næsten helt uforskammet!!!!??? hvorfor kan man ikke bare montere sådan en med en karabinkrog?? :-D det kan jeg da finde ud af!

Anmeld

12. november 2010

pussepige

morx4 skriver:

Åh! hvor er du heldig! :-D

jeg var inde ved mekonomen her idag, incl det der elektriske man jo også skal have med så koster skidtet lige under 2500. men da jeg så ringede til en mekaniker ville han skisme har 7695 for skidtet!!! det er da næsten helt uforskammet!!!!??? hvorfor kan man ikke bare montere sådan en med en karabinkrog?? :-D det kan jeg da finde ud af!

Ja det ville da være nemmere.. Min mand arbejder til daglig ved mekonomen, men laver også lidt biler i sin fritid..

Anmeld

13. november 2010

morx4

pussepige skriver:

Ja det ville da være nemmere.. Min mand arbejder til daglig ved mekonomen, men laver også lidt biler i sin fritid..

hvor bor i precis? og hvad kan han lave den for tror du? tingene vi skal hente står næmlig i skanderborg, så vi skal jo mod jylland alligevel. kan vel ligeså godt hente traileren der :-)

Anmeld

13. november 2010

mortilflere

Husk at bilen skal synes når der kommer træk på

Anmeld

13. november 2010

pussepige

morx4 skriver:

hvor bor i precis? og hvad kan han lave den for tror du? tingene vi skal hente står næmlig i skanderborg, så vi skal jo mod jylland alligevel. kan vel ligeså godt hente traileren der :-)

Vi bor ved Skjern 6900 området i vestjylland...

Anmeld

14. november 2010

morx4

mortilflere skriver:

Husk at bilen skal synes når der kommer træk på

rigtigt, men da min bil er svensk registreret skal det ikke gøres i danmark, de danske myndigheder kan / vil slet ikke begynde på det.

Anmeld

14. november 2010

morx4

pussepige skriver:

Vi bor ved Skjern 6900 området i vestjylland...

vender det lige med min mand. smider en PM ind til dig når jeg ved mere. :-)

Anmeld

14. november 2010

pussepige

morx4 skriver:

vender det lige med min mand. smider en PM ind til dig når jeg ved mere. :-)

Hva koster det endelig på et værksted at få monteret træk med trækket og arbejdsløn og det hele?? Jeg er jo ikke lige frem den der kører min bil på værksted og skal betale for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.