Anbefal en flyverdragt - HJÆLP!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Malene84

åååhhh gud hvor jeg dog ikke kan finde ud af det. Hvad skal man kigge efter...

prisen er sådan set ikke vigtig... jeg vil gerne have noget ordentligt. Hmm buller basserne kan jo ikke engang kravle endnu, så det er jo primært til barnevognen...

sys det er jungle at finde ud af det  Hvad for en, har/er I glade for og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

quar20

Hmm herhjemme har vi ALTID kørt med Reima - hvorfor? Hmm svigermor er tidligere dagplejer og fortalte at hun ikke havde hørt noget dårligt om Reima..!!

Tino havde både Reima flyverdragt sidste vinter hvor han ikke kunne gå men dog kravle en smugle - og igår har han også Reima..!! Vi kører med ALT i reima lige fra huer, vanter, flyverdragt og Jakke..!!

Hmm.. Ja så har jeg så også en Katvig dragt til ham når han blir puttet i vognen, for der er flyverdragten simpelthen alt for varm..!!

Knus

Anmeld

13. november 2010

B&J

Vi har købt en i name it og vi elsker den for den er dejlig varm og i selve dragten kan man vippe et ekstra stykke stof over deres finger lige som vanter og man kan lyne den somme så det er en pose de sover og man kan lyne så der er ben i den vi ELSKER den eller det gør daniel

Anmeld

13. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - sådan noget, hvor der sidder nogen slid-stykker på knæerne, så de rigtig kan kravle rundt i en iskold sandkasse Det er da kanon.

Ellers så siger jeg: Du kan ligeså godt købe en til max 300 kr, som du kan give 1000 kr. De når ikke at slide den op til 1000 Og i øvrigt er halvdelen af prisen mærket/design. Ungerne er sku ligeglade, hvordan de ser ud på legepladsen

Anmeld

13. november 2010

<3

I barnevognen - herregud da der kan du bruge hvad som helst. Og hvis du har voksi så er en jakke rigeligt. MEN hvis du har planer om at sætte dem på græs eller sand i løbet af vinteren så ja en flyverdragt. Jeg tror vi havde en Ticket to heaven den første vinter fordi den var billig 300kr og god.

Dernæst har vi prøvet MOLO, HH, MIkk-Line, Twins, Didrikson og har vundet en småfolk til næste år.

De bedste er Molo og Didrikson.

Anmeld

13. november 2010

bagger26

Altså jeg køber altid mine i bilka, altså de gode af dem hehe.. Men skal ikke bare købe hvilken som helst derude, kan ikke huske mærket, men kan mærke mig frem hehe.. Mads er ALDRIG kold og ALDRIG våd, og han leger rigtig rigtig meget udenfor.. Hans DP-mor roser den også kun, og så giver jeg kun 249,- og 129,- når den er på tilbud..

Ved godt der nok er mange der rynker på næsen over at købe flyverdragte i Bilka, og aldrig kunne drømme om at give deres unger andet end mærkevarer på, men jeg er meget eget glad for dem. Jeg kunne godt give 800-1000 kr for en flyverdragt hvis jeg ville, men syntes der er unødvendig når nu vi er så glade for dem fra BILKA hehe..

Anmeld

13. november 2010

Malene84

TUSIND, TUSIND TAK FOR JERES SVAR

Anmeld

14. november 2010

MORJESPERSEN

Malene84 skriver:

åååhhh gud hvor jeg dog ikke kan finde ud af det. Hvad skal man kigge efter...

prisen er sådan set ikke vigtig... jeg vil gerne have noget ordentligt. Hmm buller basserne kan jo ikke engang kravle endnu, så det er jo primært til barnevognen...

sys det er jungle at finde ud af det  Hvad for en, har/er I glade for og hvorfor?

Da pigerne var på aldre med dine købte jeg flyverdragter i h&m til dem, og de var super gode, de skulle jo bare sove i dem og havde dem på når vi skulle nogen steder.... I år har jeg så valgt at købe reima dragter til dem, de er bare kanon gode syndes jeg.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.