De er helt almindelige i størrelsen, måske liiidt til den store side, men det er nok fordi de er lidt brede i det, og jeg har en smal fod/str. 37,5 fod. Jeg har købt en str. 38 præcis som jeg plejer!
Jeg har mine i hvide, da de så passede til min hvide Ilse Jacobsen Regnfrakke
Dog er de blevet RET beskidte, men jeg har så også brugt dem i haven!
Jeg har desværre lavet et hak i mine med en økse! Jeg skulle liiiige ordne en rod i haven med øksen, nu Mikkel ikke mente det kunne lade sig gøre, så jeg hakkede lige ned i mine gummistøvler og der kom et kæmpe hul! Jeg gik helt i panik over mine stakkels stakkels elskede gummistøvler, og råbte på Mikkel med sorg i stemmen over at "ÅÅÅHHHH nej, jeg har hakket mig i foden med øksen!! Mine gummistøvler! ARGHH" Han kommer løbende og er slet ikke interesseret i gummistøvlerne, men i mine tæer! Det havde jeg ikke lige tænkt på, men tager dem så op af støvlen og det BLØDTE bare helt vildt. Først der mærkede jeg at det da egentligt gjorde sådan ret ondt! Jeg har i dag, her 3 år efter, stadig et fint hvidt 3 cm langt ar løbende ned af min storetå! Men det var bare SLET ikke det der faldt mig ind først, det var TABET af gummistøvlerne! Jeg bruger dem forøvrigt stadig i haven... de duer bare ikke til vandpytter længere, he he
Anmeld