Hjælpe ang. Ilse Jacobsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Kristina V

Vil bare så gerne have et par gummistøvler fra hende af.
Nu har jeg de sidste 3-4 mdr søgt i lys og lygt omkring hvor jeg bor så jeg kunne prøvet et par, men den eneste butik som har hendes, har dem aldrig hjemme for de når at blive solgt

Så NU bestiller jeg dem sku på nette. Vil dog bare lige høre om de er stor, små eller normale i str??

TARK for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har 2 par gummirøjsere fra Ilse Jacobsen herhjemme, og de er bare helt fantastiske!!!

De er lidt store i størrelsen. Jeg bruger normalt str. 36 og har mine i str. 35 - de passer perfekt.

Anmeld

12. november 2010

Kristina V

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg har 2 par gummirøjsere fra Ilse Jacobsen herhjemme, og de er bare helt fantastiske!!!

De er lidt store i størrelsen. Jeg bruger normalt str. 36 og har mine i str. 35 - de passer perfekt.

Super, det er nemlig os det jeg har læst mig frem til.

Men nu kommer farve valget.. GIIISP! Tænker nok mest sort, men alt er jo næsten altid sort...

Anmeld

12. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Kristina V skriver:

Super, det er nemlig os det jeg har læst mig frem til.

Men nu kommer farve valget.. GIIISP! Tænker nok mest sort, men alt er jo næsten altid sort...

Jeg har både i sort og lilla, men jeg skal være ærlig og sige, at det er de sorte der bliver mest brugt. De er ikke så sarte overfor skidt osv som de andre farver, plus at de passer til ALT!!! Selvom størstedelen af min tøjgardarobe er lilla, så er det stadig de sorte der bliver mest brugt. Hvis jeg SKULLE vælge, så ville jeg tage de sorte

Anmeld

12. november 2010

Kristina V

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg har både i sort og lilla, men jeg skal være ærlig og sige, at det er de sorte der bliver mest brugt. De er ikke så sarte overfor skidt osv som de andre farver, plus at de passer til ALT!!! Selvom størstedelen af min tøjgardarobe er lilla, så er det stadig de sorte der bliver mest brugt. Hvis jeg SKULLE vælge, så ville jeg tage de sorte

Overvejer faktisk de beige... Tænker de også er lidt lige som sort. Passer til det meste...

Er de brede i det? Har en lidt bred fod synes jeg selv (eller en knyst som gnaver)..

Anmeld

12. november 2010

Steph_Laurits

Kigger lige med, har ønsket mig et par i julegave

Vil lige høre: De der Cotton sock's, er de noget ved at bruge penge på eller er det penge ud af vinduet??

Anmeld

13. november 2010

Kristina V

StephanieJ skriver:

Kigger lige med, har ønsket mig et par i julegave

Vil lige høre: De der Cotton sock's, er de noget ved at bruge penge på eller er det penge ud af vinduet??

Prøvede at ønske mig dem sidste år, og igen i sommers til min fødselsdag, men stadig igen støvler.. Så må man jo selv købe dem.
Men ja har faktisk godt tænkt på de sokker..

Anmeld

13. november 2010

LHB

De sidste mange sko jeg har købt har været 37, men tidligere var jeg mest i 36 - ved ikke om graviditet og barsel har sat sig så meget på fødderne

Men jeg prøvede støvlerne i sommers, da jeg også skulle finde ud af hvilken str der skulle stå på ønskesedlen og jeg synes 37 passede fint, så oplevede ikke at de var store i str...

Anmeld

13. november 2010

Steph_Laurits

Kristina V skriver:

Prøvede at ønske mig dem sidste år, og igen i sommers til min fødselsdag, men stadig igen støvler.. Så må man jo selv købe dem.
Men ja har faktisk godt tænkt på de sokker..

Får jeg dem ikke i julegave, så  kotter jeg bare ønskesedlen ned  til min fødselsdag så der står:

Ilse Jacobsen støvler og ikke andet  Hehehe!

Ej de er super fede, især dem med snørrebånd.
Har ledt og ledt, men kan de egentlig fåes i sort med røde eller hvide bånd?

Anmeld

13. november 2010

DK

De er helt almindelige i størrelsen, måske liiidt til den store side, men det er nok fordi de er lidt brede i det, og jeg har en smal fod/str. 37,5 fod. Jeg har købt en str. 38 præcis som jeg plejer!

Jeg har mine i hvide, da de så passede til min hvide Ilse Jacobsen Regnfrakke Dog er de blevet RET beskidte, men jeg har så også brugt dem i haven!

Jeg har desværre lavet et hak i mine med en økse! Jeg skulle liiiige ordne en rod i haven med øksen, nu Mikkel ikke mente det kunne lade sig gøre, så jeg hakkede lige ned i mine gummistøvler og der kom et kæmpe hul! Jeg gik helt i panik over mine stakkels stakkels elskede gummistøvler, og råbte på Mikkel med sorg i stemmen over at "ÅÅÅHHHH nej, jeg har hakket mig i foden med øksen!! Mine gummistøvler! ARGHH" Han kommer løbende og er slet ikke interesseret i gummistøvlerne, men i mine tæer! Det havde jeg ikke lige tænkt på, men tager dem så op af støvlen og det BLØDTE bare helt vildt. Først der mærkede jeg at det da egentligt gjorde sådan ret ondt! Jeg har i dag, her 3 år efter, stadig et fint hvidt 3 cm langt ar løbende ned af min storetå! Men det var bare SLET ikke det der faldt mig ind først, det var TABET af gummistøvlerne!  Jeg bruger dem forøvrigt stadig i haven... de duer bare ikke til vandpytter længere, he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.