Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bare lige for sjov Hvem tror du ryger ud i aften?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ser ud til at Christina og Thomas får sparket af baby.dk Ska vi ikk lige ha lidt fler stemmer?
Jeg håber Thomas og Christina ryger, men jeg tror desværre det er Laura og Silas' tur
Sees. skriver: Jeg håber Thomas og Christina ryger, men jeg tror desværre det er Laura og Silas' tur
Det samme tænker jeg...
Fuldtændig enig!
Jeg er desværre også enig!
Der er sendt tre beskeder med LS herfra
AnneBJ skriver: Fuldtændig enig!
Jeg synes bare at Cecilie og Laura har KÆMPET sig til at stå hvor de står idag, hvorimod jeg synes Christina har været middel lige fra start, og ikke har rykket sig særlig meget ..Ved ikke om det bare er mig, men det er ihvertfald min holdning
Sees. skriver: Jeg synes bare at Cecilie og Laura har KÆMPET sig til at stå hvor de står idag, hvorimod jeg synes Christina har været middel lige fra start, og ikke har rykket sig særlig meget ..Ved ikke om det bare er mig, men det er ihvertfald min holdning
Christina's dans fanger mig slet ikke. Jeg synes, hun er lidt for tør at se på.
ct skriver: Christina's dans fanger mig slet ikke. Jeg synes, hun er lidt for tør at se på.
Ja, det er jeg fuldstændig enig i .. Jeg vil (ligesom dommerne) se indlevelse og følelser
nnååårh han tuder igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128