Min datter flipper helt ud det er så pinligt nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. november 2010

cecilie1984

øv jeg bøvler sådan med min datter på næsten 2½ år.

Hun VIL bestemme alt, og når vi siger nej eller skælder hende ud skælder hun os ud eller slå, og nogen gange prøver at bide.

Her til aften var vi så ude at spise med en veninde og ik fordi jeg forlanger at et barn på 2½ skal kunne sidde stille i flere timer, men da hun ikke gad spise mere begyndte hun at løbe/gå rundt mellem folk, skubbe rundt med stolen så tjernene næsten faldt over den. Og når jeg sagde hun skulle sidde i stolen eller ved mig til vi var færdige begyndte hun at skrige helt vildt.

Og blev så sur at jeg ikke kunne holde hende og sådan blev det ved og ved.

Føler ikke jeg lavede andet end at skælde ud og rende efter hende.

der kom da også grimme kommentar fra dem ved bordet bag os, med at vi skulle have spist hjemme.

Det var bare så pinligt det hele.

Selv min veninde fik en tur, da hun begyndte at blive sur over at hun skulle sluge sin mad (hvilket jeg ikke bad hende om)

Generalt bliver Emilie MEGET nemt fuldstendig hysterisk når hun ikke får sin vilje.

Er udmattet og ved ikke hvad jeg skal stille op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

mariamiss6

Næste gang, så sig til hende, at hvis hun ikke stopper nu, så bliver i nødt til at gå udenfor, for man må ikke være inde i restaurenten når man ikke opfører sig pænt....

I må øve det lidt, tag nogle steder hen, hvor du mener personalet vil være overbærende, til en rimelig grænse, og så sig og HOLD FAST i at hun IKKE må være inde på restaurenten, hvis hun ikke opfører sig pænt...

Opfører hun sig ikke ordentligt efter den advarsel, så tager du hende ganske simpelt i hånden og siger, fint, så må vi gå uden for, og så kan vi altså ikke spise sammen med de andre... 

Der hjemme, er det også en rigtig god idé hvis hun SKAL blive siddende ved bordet så længe nogen spiser stadig... Sig til hende, at hun behøver da ikke spise maden, hvis hun ikke vil, men at man altså venter pænt på hinanden, og derfor skal hun blive siddende pænt ved bordet, til i alle er færdige med at spise (og vær så ikke lige en time om at spise vel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.