Hvad skal I lave i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

LotteN

Sanne og Nicklas skriver:

Nicklas skal med farmor og farfar til spisning i sejlklubben da vi skal holde julefrokost så han skal sove ude for første gang (de bor nede under os).

søndag skal jeg rigtig hygge med Nicklas mens far er ude at hjælpe med at sætte et køkken op.

Ellers har vi ingen planer

så ses vi måske i byen i storbyen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Dansker I Holland

Har ingen planer sådan..andet end at slappe af.. Og forhåbentlig føde griner... 39+4

Anmeld

12. november 2010

Pia.

Sige farvel til mine små hvalpe i dag og på søndag... I morgen skal jeg en tur I ikea og ud og se på nyt gulv ... Ellers står den bare på hygge og ren afslapning...

Anmeld

12. november 2010

Sees

Idag har jeg hygget med sønnemand, imorgen skal han ud til min onkel og tante, og jeg skal ud og lave ballade med pigerne
og søndag skal jeg hente Emil, spise frokost hos min far, og til rejsegilde hos min kusine

Anmeld

12. november 2010

*Sofie*

Jbk skriver:

Arbejde begge dage og om aftenen flytte ind i min stue.... glæder mig vildt, har levet uden stue og ja, uden bolig i nu 15 uger-....

Wow, så blir det da fedt at få stuen tilbage igen

Anmeld

12. november 2010

SaNiNa

LotteN skriver:

så ses vi måske i byen i storbyen

Ja det kunne måskes godt tænke du kommer måske til fynsland?

Anmeld

12. november 2010

DenHeldige

Arbejder nattevagt hele weekenden, men så går tiden jo også....3 uger til scanning, den tid må godt gå lidt kvikt

Anmeld

13. november 2010

LotteN

Sanne og Nicklas skriver:

Ja det kunne måskes godt tænke du kommer måske til fynsland?

det skal jeg nemlig. skal til julefrokost i odense.

Men vi plejer nu ikke at gå i byen, men det vides jo aldrig. Men skal nok lgie smide en sms hvis det bliver til en bytur

Anmeld

13. november 2010

SaNiNa

LotteN skriver:

det skal jeg nemlig. skal til julefrokost i odense.

Men vi plejer nu ikke at gå i byen, men det vides jo aldrig. Men skal nok lgie smide en sms hvis det bliver til en bytur

Rigtig god julefrokost.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.