Hvilket termometer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Maja_4000

Endnu et spørgsmål fra mig :b

Vi har efterhånden fået købt alt det "nødvendige" .. Men et termometer får vi jo nok brug for før eller siden (;

Men der findes jo SÅ mange forskellige slags ! .. Hvad er jeres erfaringer ? (:

- Maja 34+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

B&J

Maja_4000 skriver:

Vi har efterhånden fået købt alt det "nødvendige" .. Men et termometer får vi jo nok brug for før eller siden (;

- Maja 34+1

Jeg kan ikke lig af få stikket noget op bagi hihhihihi så jeg fik et termometer af min mor det man kan købe på apoteket et øretermometer og jeg ELSKER ELSKER det  også skal jeg heller ikke give min søn den op bagi

6 ud af 6 stjerner her fra

Anmeld

12. november 2010

Maja_4000

B&J skriver:

Jeg kan ikke lig af få stikket noget op bagi hihhihihi så jeg fik et termometer af min mor det man kan købe på apoteket et øretermometer og jeg ELSKER ELSKER det  også skal jeg heller ikke give min søn den op bagi

6 ud af 6 stjerner her fra

Nej , jeg vil helst heller ikke stikke noget op bagi på nogen :p

Men har hørt at det er det mest "korrekte" ..

Anmeld

12. november 2010

B&J

Maja_4000 skriver:

Nej , jeg vil helst heller ikke stikke noget op bagi på nogen :p

Men har hørt at det er det mest "korrekte" ..

Det er det også men ved da jeg skulle føde tog jeg mit eget med og ja de stak mig også bag i men de viste det samme og til sidst stoppede de for jeg kan altså ikke lig det

Anmeld

12. november 2010

NessaXenia

på apoteket eller i babysam har de nogle rigtig lækre

Anmeld

12. november 2010

SiLiMiMa

jeg ville helt sikkert bruge et digitalt "numse-termometer" til børn under 1 år. Deres øregang er ikke stort nok til øretermometer.... men når barnet er gammel nok - øretermometer! det er nemt og ikke ubehageligt for barnet og det viser også den rette temperatur, hvis man gør det rigtigt. Har selv dobbelt tjekket og temp. var den samme. Men køb et kvalitets-et! Kan anbefale braun

heise

Anmeld

13. november 2010

Brams

Maja_4000 skriver:

- Maja 34+1

Køb et numsetermometer, det er helt klart det mest "korrekte" (sagt af både SP og læger). Vi har også købt et øretermometer og det viser altså ikke altid korrekt selv om vi har købt et dyrt et - så for os er der kun ét der duer.

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

Maja_4000 skriver:

- Maja 34+1

Jeg ville klart købe et rectaltermometer, da det viser mest korrekt. Dem til øre, pande, mund og hvad der ellers findes af kreative løsninger viser på til 1 grad forkert, hvilket jeg synes er direkte misvisende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.