Har brug for lidt hjælp tøser..
Vi er jo startet i behandling i sidste uge..
Fik at vide jeg skulle melde mig til behandling på 1. blødningsdag..
Jeg blødte natten til tirsdag og intet tirsdag morgen, vi var så til samtalen hvor jeg blev scannet indenvendig.. Senere på dagen gik jeg en tur for at klare tankerne og derefter blødte jeg en del og også ud på aftenen.. Men onsdag kom der næsten ikke noget, og igår torsdag kom det på fulde kraft ... men idag har jeg ikke blødt det vilde og har ikke mens smerter mere.. har stikken i højre side og bløder lidt men ellers ikke..
Snakkede med klinikken igår da jeg skulle have tid til en scanning oå 12 dagen (som så ville falde på en weekend) så først ville hun give mig tid mandag, men da jeg sagde jeg var usikker på den første mens dag gav hun mig om fredagen for hellere en dag for tidligt.. Tror i jeg gør det rigtige så? men hvorfor er min mens så underligt???
Har lidt mistanke om en mild form for stres da jeg er sulten men ikke rigtig kan spise, er over lykkelig på nogle tidspunkter og lige pludselig vender det og jeg stortuder og er ked og bange.. Og tankerne fiser rundt i hovedet.. andre der har prøvet det?
Samtidig er jeg lidt nervøs for om dette forsøg vil kunne lykkes.. for jeg er ikke på hormoner, og hun satte forsøget igang selvom vi mangler lidt prøve svar.. så skal kun have ÆL sprøjte og kunne nøjes med en scanning og en GU frem for HSG.. *
Lige nu er min cyklus jo ustabil, på mellem 28-37 dage så tror jeg ca. har ÆL på 18 dagen.. håber de kan finde den men det er vel derfor man scanner fra 12 dagen af.. men hvad hvis jeg ikke danner store nok æg??
Er bare så bange for at det hele kokser..
Andre der kender følelsen?
Anmeld