av :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Dansker I Holland

Hey tøser.. Jeg er vel ikke den eneste som bliver mega øm nederst i underlivet der hvor bukserne er rundt om, når jeg har været ude og gå ? Jeg har lige været en tur i fakta og jeg er bare SÅ øm dernede.. Det er sådan lige over skambenet..

Sussie 39+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

SussieThyssen

NR3ønskebarn skriver:

Hey tøser.. Jeg er vel ikke den eneste som bliver mega øm nederst i underlivet der hvor bukserne er rundt om, når jeg har været ude og gå ? Jeg har lige været en tur i fakta og jeg er bare SÅ øm dernede.. Det er sådan lige over skambenet..

Sussie 39+4

Det du oplever der, er helt normalt. Det skyldes at den scene der holder de to bækkenhalvdele samlet nederst i bækkenet, er ved at give sig så du kan føde dit barn.
Hen mod slutningen af graviditeten frigør kroppen et hormon, som skal smidiggøre musklerne og især senen i bækkenbunden, og det er rent faktisk dette hormon, som hos nogle bliver overproduceret og til med for tidligt, der giver bækkenløsning hos en del kvinder.
Men at du har kunnet slippe så længe, skal du kun være glad for.
Som sagt er det helt normalt at man i de sidste uger kan blive meget øm.
Tag den med ro i de sidste dage, og så forsvinder det hurtigt igen efter fødslen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. november 2010

Dansker I Holland

SussieThyssen skriver:

Det du oplever der, er helt normalt. Det skyldes at den scene der holder de to bækkenhalvdele samlet nederst i bækkenet, er ved at give sig så du kan føde dit barn.
Hen mod slutningen af graviditeten frigør kroppen et hormon, som skal smidiggøre musklerne og især senen i bækkenbunden, og det er rent faktisk dette hormon, som hos nogle bliver overproduceret og til med for tidligt, der giver bækkenløsning hos en del kvinder.
Men at du har kunnet slippe så længe, skal du kun være glad for.
Som sagt er det helt normalt at man i de sidste uger kan blive meget øm.
Tag den med ro i de sidste dage, og så forsvinder det hurtigt igen efter fødslen.

Kærligst
Sussie

Hejsa Sussie Mange tak for dit svar. Jeg fik faktisk konstateret bækkenløsning allerede i uge 16 så har været sygemeldt lige siden, MEN... Det er så blevet LIDT bedre og nu er det så blevet slemt igen. Jeg synes bare det er mega nederen at det skal gøre så ondt dernede, for det føles virkelig som om at maven er ved at revne Snøft... Glæder mig bare til jeg har født, hvilket jeg forhåbentlig gør meget snart, har termin på mandag Er rigtig glad for at du gad og svare, det gør mig lidt mere tryg, på trods af at det er mit 3 barn jeg venter.

Sussie 39+4

Anmeld

12. november 2010

CarinaSB

NR3ønskebarn skriver:

Sussie 39+4

Eii søde .. nu sad jeg lige og tænkte på dig .. og håbede at du havde fået dit vidunder i armene ..

Anmeld

12. november 2010

SussieThyssen

NR3ønskebarn skriver:

Hejsa Sussie Mange tak for dit svar. Jeg fik faktisk konstateret bækkenløsning allerede i uge 16 så har været sygemeldt lige siden, MEN... Det er så blevet LIDT bedre og nu er det så blevet slemt igen. Jeg synes bare det er mega nederen at det skal gøre så ondt dernede, for det føles virkelig som om at maven er ved at revne Snøft... Glæder mig bare til jeg har født, hvilket jeg forhåbentlig gør meget snart, har termin på mandag Er rigtig glad for at du gad og svare, det gør mig lidt mere tryg, på trods af at det er mit 3 barn jeg venter.

Sussie 39+4

Hehe ja vi "sussie'er" må holde sammen
Ja jeg har jo også fået 3, og havde bækkenløsning med dem alle 3 og lider af det kronisk for livstid.
Men hva' det er de stød livet giver.
Sjovt at du føler maven er ved at revne...hos mig har det altid føltes som om begge bækkenhalvdele er ved at skride fra hinanden i bunden, hvad de også er, men det har så gjort, at jeg følte jeg var ved at tabe det hele underud og gik og stødte livmoderen ned i gulvet.
Men det føles nok forskelligt fra person til person.

Anmeld

12. november 2010

Dansker I Holland

SussieThyssen skriver:

Hehe ja vi "sussie'er" må holde sammen
Ja jeg har jo også fået 3, og havde bækkenløsning med dem alle 3 og lider af det kronisk for livstid.
Men hva' det er de stød livet giver.
Sjovt at du føler maven er ved at revne...hos mig har det altid føltes som om begge bækkenhalvdele er ved at skride fra hinanden i bunden, hvad de også er, men det har så gjort, at jeg følte jeg var ved at tabe det hele underud og gik og stødte livmoderen ned i gulvet.
Men det føles nok forskelligt fra person til person.

Ja det føles nok meget forskelligt fra person til person hehe.. Heldigvis da Og ja vi Sussie´r må holde sammen Ja det der med at min mave er ved at revne følelse, kan osse godt svie lidt..

Anmeld

12. november 2010

Dansker I Holland

CarinaSB skriver:

Eii søde .. nu sad jeg lige og tænkte på dig .. og håbede at du havde fået dit vidunder i armene ..

Ja søde det ved jeg Det er der mange som gør efter hvad jeg ved Nu må vi se om der sker noget i weekenden eller om der først sker noget efter termin på mandag Håber virkelig snart noget, ellers bliver jeg da vanvittig. snøft...

Knus Sussie 39+4

Anmeld

12. november 2010

CarinaSB

NR3ønskebarn skriver:

Ja søde det ved jeg Det er der mange som gør efter hvad jeg ved Nu må vi se om der sker noget i weekenden eller om der først sker noget efter termin på mandag Håber virkelig snart noget, ellers bliver jeg da vanvittig. snøft...

Knus Sussie 39+4

Jeg krydser fingre for at du snart har dit vidundre i armene

Anmeld

12. november 2010

Dansker I Holland

CarinaSB skriver:

Jeg krydser fingre for at du snart har dit vidundre i armene

Tak søde

Anmeld

12. november 2010

CarinaSB

NR3ønskebarn skriver:

Tak søde

Så lidt søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.