Mave allerede i 11. uge ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

thilde-tusindfryd

Ok. Det kan være, at hvis man begynder at vokse hurtigt, så går udviklingen måske bare langsommere resten af graviditetstiden. Men det er da sjovt, at der er så stor forskel på det. Man sku jo tro, at fostre skal bruge en bestemt tid for at vokse til en bestemt størrelse. Så det må næsten være alt det andet, der bare blir hurtigt mere af, altså moderkagen osv.

Jeg er officielt 10+1, så jeg skal til NF scanning om et par uger ca. Sådan sidst i november regner jeg med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

thilde-tusindfryd

smillaluna skriver:

Hcg tallet er højere når der er tvillinger.... Jeg var kun 3+6 da jeg kunne teste positiv (med tvillinger), men jeg var til gengæld lææææææænge om at få mave.

På billedet er jeg 21+1

Hvor lå dit HCG niveau omkring uge 11, ved du det ?

Anmeld

12. november 2010

DK

Du kan se et billede af min mave her: https://www.baby.dk/debat/54180pi1/uge-11/bimmer-100.aspx

Der er også mange andre uge 11 maver inde, altså under billeder! Du kan også se et billede af min mave i uge 5, så du kan se hvor meget den voksede. Jeg er uge 10+0 på billedet!

Anmeld

12. november 2010

Faith

thilde-tusindfryd skriver:

Hvor lå dit HCG niveau omkring uge 11, ved du det ?

Nej det kan jeg desværre ikke huske

Anmeld

12. november 2010

thilde-tusindfryd

Ifølge denne artikel på min-mave.dk,

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/almindelige-undersoegelser-under-graviditeten/graviditetshormonet-hcg.htm

så skal hcg-niveauet være over 385.000 efter 70 dage fra sidste menstr. første dag (jeg er på 72 dage), hvis der er tvilliner. Så det er jeg jo langt fra.

Anmeld

12. november 2010

thilde-tusindfryd

348.000 var det

Anmeld

12. november 2010

thilde-tusindfryd

DK skriver:

Du kan se et billede af min mave her: https://www.baby.dk/debat/54180pi1/uge-11/bimmer-100.aspx

Der er også mange andre uge 11 maver inde, altså under billeder! Du kan også se et billede af min mave i uge 5, så du kan se hvor meget den voksede. Jeg er uge 10+0 på billedet!

Ja, det er da godt nok også tydeligt hos dig. Måske endnu mere, når man er så slank. Så stikker maven mere synligt ud.

Hos mig går der nok noget tid, inden man kan se forskel på overvægtsmave og graviditetsmave

Men det kan da ihf give mig en forklaring på, hvorfor jeg synes bukserne strammer og maven synes mere rund. Det er da nok sandsynligt så, at det ER maven.

Anmeld

12. november 2010

betiinsen

altså er 12+0 og min mave så sådan her ud.

uge 6 er i de lyserøde short og de andre i er fra idag

har du ikke et billed vi kan se?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. november 2010

thilde-tusindfryd

betiinsen skriver:

altså er 12+0 og min mave så sådan her ud.

uge 6 er i de lyserøde short og de andre i er fra idag

har du ikke et billed vi kan se?

Jamen der er da åbenbart en del der har mave allerede i 1. trimester, kan jeg se. Det kommer godt nok bag på mig.

Nej, jeg har ingen billeder. Og man ville heller ikke kunne se det, altså at det er graviditet. Jeg er jo stor i forvejen. Det er kun fordi at jeg selv ved, hvordan jeg plejer at se ud, at jeg selv kan se det. Tror ikke andre kan se noget. Heller ikke selv om jeg sagde, at jeg var gravid.

Anmeld

12. november 2010

Muffinmus

tja, jeg hoppede i ventetøjet i 11+ fordi mine bukser ikke kunne lukkes og var træt af at bruge elastikker på knapperne:-)

Det var med nr 1,med nr 2 var det allerede uge8...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.