Hulahopring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. august 2008

SaNiNa

Nogen der ved hvor man kan købe den i voksen str?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2008

fam.4xc

Fætter Br har nogle udemærket nogen - men fuck det er svært ;)

Anmeld

15. august 2008

SaNiNa

de er bare ikke så store er de...?

Anmeld

15. august 2008

Rasmine

Kommer vel an på, hvor tyk man er?
8D

Tror det er onesize.

Anmeld

15. august 2008

tasha33

ellers tror jeg man kan spørge i en sportforretning, de burde da næsten have en.:)

Anmeld

15. august 2008

fam.4xc

de er fint store også selvom man er tyk :D

Anmeld

15. august 2008

Pia.

De fås da kun i en størelse sådan nogle... - det er så super svært... men giver gode mave muller...
jeg var så godt til det som barn og da Mikkel og Mille fik sådan en skulle jeg da lige vise hvor god jeg var (sådan var det også da jeg skulle vise dem hvor god jeg var til at hoppe i elastik) *GG*
Men næ næ det kunne jeg sørme ikke mere....

Knus Pia, som også siger BR

Anmeld

15. august 2008

tasha33

griner pia, sådan havde jeg det også da michella fik sin, skulle lige vise hvor god jeg var, men det er ikke så nemt mere:P og da hun fik sit sippetov, skulle jeg vise alle trick, men det gik ikke lige efter bogen.:(

Anmeld

15. august 2008

Pia.

tasha33 skriver:

griner pia, sådan havde jeg det også da michella fik sin, skulle lige vise hvor god jeg var, men det er ikke så nemt mere:P og da hun fik sit sippetov, skulle jeg vise alle trick, men det gik ikke lige efter bogen.:(

Griner.... øv ikk.... Her tror man at man lige kan vise ungerne hvor god mor er til det hele - og så står de bare og griner af en fordi elastikken har viklet sig ind i benene og hullahop ringen sidder fast ;)

Måske vi skulle øve i smug og lave en lille gruppe der hedder "kan jeg blive bedre til at vise min børn hvor god jeg var engang" Hi Hi

Knus Pia.

Anmeld

15. august 2008

tasha33

PiaR skriver:

tasha33 skriver:

Griner.... øv ikk.... Her tror man at man lige kan vise ungerne hvor god mor er til det hele - og så står de bare og griner af en fordi elastikken har viklet sig ind i benene og hullahop ringen sidder fast ;)

Måske vi skulle øve i smug og lave en lille gruppe der hedder "kan jeg blive bedre til at vise min børn hvor god jeg var engang" Hi Hi

Knus Pia.

den er jeg med på, så kan vi vise dem at vi ikke er gamle og stadig kan hihi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.