Recaro Jetset højstol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.749 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nogen der kender den?

Hvad er Jeres erfaringer, meninger om den?

Knus Caroline

Recaro Jetset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Moderator

opsedasse

Anmeld

13. november 2010

Moderator

prøver lige at oppe den igen!

Anmeld

13. november 2010

NoName

Kender den ikke, men wow den er fed.... Var slet ikke klar over at Recaro lavede højstole

jeg må hellere lade være med at vise den til kæresten, for så farer han flux ud og henter en (og vi har en højstol)...

Anmeld

13. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

kender ikke højstolen, men alle vores 4 unger (9mdr-7år) har autostolen og dem kan jeg varmt anbefale...

Anmeld

13. november 2010

Moderator

noname skriver:

Kender den ikke, men wow den er fed.... Var slet ikke klar over at Recaro lavede højstole

jeg må hellere lade være med at vise den til kæresten, for så farer han flux ud og henter en (og vi har en højstol)...

vi har en gammel trip trap vi har arvet, men vi vil gerne have en ny og så fandt jeg den Recaro.. synes nemlig den er super fed, og herhjemme elsker vi også Recaro! Jeg kan bare ikke finde ud af om der er en bøjle når man piller borde af?

Anmeld

13. november 2010

Moderator

noname skriver:

vi har en gammel trip trap vi har arvet, men vi vil gerne have en ny og så fandt jeg den Recaro.. synes nemlig den er super fed, og herhjemme elsker vi også Recaro! Jeg kan bare ikke finde ud af om der er en bøjle når man piller borde af?

Anmeld

13. november 2010

Moderator

jcmoller skriver:

kender ikke højstolen, men alle vores 4 unger (9mdr-7år) har autostolen og dem kan jeg varmt anbefale...

Vi har også den lille Recaro stol og skal have en større nu. Tror bare ikke det bliver en Recaro, for den eneste bagudvendte de har i 9-18 kg er med Isofix og det har vi ikke i bilen Ved ikke om vi "tør" sætte hende i en frontvendt endnu...

Anmeld

13. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

Caroline86 skriver:

Vi har også den lille Recaro stol og skal have en større nu. Tror bare ikke det bliver en Recaro, for den eneste bagudvendte de har i 9-18 kg er med Isofix og det har vi ikke i bilen Ved ikke om vi "tør" sætte hende i en frontvendt endnu...

hvorfor tager i en bagudvendt nu?

Anmeld

13. november 2010

serinasmor

Kender den ikke .. men umiddelbart ser det ikke ud til at der er bøjle når man piller bordet af .. og desuden ser puden ud til at være for stor til at kunne komme i vaskemaskinen (hvilket i hvert fald herhjemme ville være et must .. men vi har også en gris )

så også den kun kan du op til 50 kg .. så den duer ikke som ekstrastol senere ... men det kommer jo an på om det er en prioritet hos dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.