Dit barn/babys ynglingssang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

B&J

Her er Kirstines! Det var lææænge Haddaway med What is love (eller hopine) som Kirstines kaldte den, efter dont "hurt me". For cirka to års tid siden arbejde jeg en uge i Forum Horsens som "dresser" til den engelske muscial Mamma Mia, the tour. Kirstine var inde og se en prøve hvor de sang mamma mia, og så var den favorit i et stykke tid!

Lige nu er det dog vist mest Lady Gaga! Jeg kan ikke fordrage Lady Gaga, men Kirstine og Mikkel har hørt Bad romance i cabriolet'en hele sommeren, så rullede de ned for taget, Kirstine tog mine kæmpe solbriller på, og de fyrer op for lyden og sang med på "ga ga uh la laa" og hun ææælsker det! Heldigvis bliver hun da stadig glad, OG synger med når de to andre gamle klassikere flyder ud af højtalerne!

hun har noget af en bred musik smag det er jo dejligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

B&J

Alberts/ skriver:

haha når jeg sætter noget på jeg gerne vil hører bliver han gal. men når amin jensen eller christian sangen kommer på så falder han til ro og bliver lige så flydende som en smeltet snemand

hihihi så sød så kan du lære det mor

Anmeld

12. november 2010

B&J

trunte89 skriver:

Sara er også først begyndt at interessere sig fra børnesange for nylig. Men hendes numse kan bare ikke holde sig i ro når der er musik

Så sødt glæder mig så meget til min dreng gør det tror bare det er så sødt ud

Anmeld

12. november 2010

Camilla_a

Det her er Lokes, han kan slet ikke hold op med at danse når han hører den

http://www.youtube.com/watch?v=ymKLymvwD2U

Anmeld

12. november 2010

Alberts/

B&J skriver:

hihihi så sød så kan du lære det mor

haha ja

Anmeld

12. november 2010

JonTri

Hmm ja her i hytten kører you tube jævnligt med "Knalde Kalle" med lille palle - den fra piger til søs... Jonathan kalder den dog for KalleHulle... Den er nu også meget festlig...

Anmeld

12. november 2010

B&J

Det her er Lokes, han kan slet ikke hold op med at danse når han hører den

åhhh børn der danser eller bare lytter det er så dejligt

Anmeld

12. november 2010

B&J

rikkekrogh skriver:

Hmm ja her i hytten kører you tube jævnligt med "Knalde Kalle" med lille palle - den fra piger til søs... Jonathan kalder den dog for KalleHulle... Den er nu også meget festlig...

den er også super super godt 

Anmeld

12. november 2010

B&J

Freja's er i øjeblikket:

sikke nogle fantastiske sange alle vores børn har her inde

men nik og jan er også søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.