"Reklamen" for modermærkekræft (Trygfonden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.455 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Loa

Er jeg den eneste der er ved at brække mig når jeg ser den?

Syntes på en eller anden måde de små sorte tingeste ser SÅ frastødende ud.... Det er helt vildt som sådan noget der egentlig ligner en nullermand, kan give mig sååå meget kvalme......

(Btw. ellers total ingen pointe med dette indlæg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

AnneBJ

Jeg tænkte på igår at oprette et lignende indlæg.. Puha! de er ulækre... har slet ikke ord for, hvad det gør ved mig at se den reklame ..

Anmeld

12. november 2010

Kløver

Vil ikke sige den giver mig kvalme, men synes nu det er en god reklame, som sætter fokus, på noget der kan være rigtig farligt, og nogle gange skal man se noget grusomt, for at rænke over, at det kan have en skidt konsekvens det man gør, som feks at tage sol, og at man bør være opmærksom

Anmeld

12. november 2010

otlitrom

Den tror jeg ikke jeg har set..... Men det lyder da ikke særlig lækker, når i omtaler den!

Anmeld

12. november 2010

Faith

Nej den giver mig myrekryb!!!!.

Anmeld

12. november 2010

Chalala85

Har slet ikke se den

Anmeld

12. november 2010

Loa

Maja84 skriver:

Vil ikke sige den giver mig kvalme, men synes nu det er en god reklame, som sætter fokus, på noget der kan være rigtig farligt, og nogle gange skal man se noget grusomt, for at rænke over, at det kan have en skidt konsekvens det man gør, som feks at tage sol, og at man bør være opmærksom

Vidste slet ikke det var så farligt, så syntes da det er super den får sat fokus på det...... Var bare chokeret over hvordan sådan en lille sort computerlavet nullermand, kunne give mig decideret kvalme........

Anmeld

12. november 2010

Loa

Chalala85 skriver:

Har slet ikke se den

Lille sort "nullermands" kræftcelle der graver sig ned i huden og fiser rundt i kroppen......  FØJ!

Anmeld

12. november 2010

Faith

Loa skriver:

Lille sort "nullermands" kræftcelle der graver sig ned i huden og fiser rundt i kroppen......  FØJ!

Tror det er lige præcis sådan de gerne vil have at folk reagerer på den..... Så de får sku budskabet ud må man sige!

Og modermærkekræft er en af de mest agressive og lumske former for kræft, så der er al mulig grund til at tage "reklamen" ( det kan man vidst ikke kalde det????) alvorligt.

Anmeld

12. november 2010

Kløver

Loa skriver:

Vidste slet ikke det var så farligt, så syntes da det er super den får sat fokus på det...... Var bare chokeret over hvordan sådan en lille sort computerlavet nullermand, kunne give mig decideret kvalme........

Tja kan jo være det sætter noget psykisk gang i en, feks minder en om, hvor skadeligt det kan være, det kan jo ramme en hårdt, hvis man ikke var klar over disse ting, men jeg synes det er godt der bliver sat fokus på tingene, også med brystkræft og nu livmoderhalskræft, synes kun det er godt, så man kan støtte op, og finde noget der kan hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.