Hvor er i altså bare SKIDE søde...!! Blir faktisk helt flov over jeg ikke har haft tid til baby idag.. MEN der er en GO forklaring på det hele 
Hele natten har jeg haft de lækre veer som så ikke udvilkler sig til mere end at der er små 8 min imellem dem.. - Så har for det første sovet en smule her til morgen..!!
Derudover har jeg været ved lægen fordi de tjekker min urin HVER UGE pga. alle de skide blærebetændelser - og blev selvfølgelig også undersøgt ENDNU engang - og er stadig den her 5krone's størrelse åben..!! - Der kom rigtig med blod med ud på hansken da hun trak grabben til sig - og der var selvfølgelig også slim...!! Hun sagde det ville undre hende hvis jeg gik til Tirsdag nødagtigt som overlægen fortalte igår..!!
Nå men så måtte jeg jo forbi en tøjbutik og købe mig et lækkert sæt hyggetøj til mig selv - så jeg ku få det pakket ned i en taske, foruden en ny tandbørste osv..!! Ja tasken blir pakket til mig selv nu her..!!
Har haft de vildeste plukveer HELE dagen, og har rigtig ondt i kroppen, så kan mærke det hele arbejder endnu en dag..!!
Men er ked af at skuffe jer - er ikke i fødsel endnu - og har hellere ikke født..!! Har en aftale med Louise herinde fra, at hun giver en opdatering så snart der er sket noget
Og jeg smider selvfølgelig en hulens masse billeder til hende som hun så kan sætte ind
Det skal i ihvertfald ikke snydes for..
Nå men mon han kommer til verden i løbet af weekenden eller om det først blir i næste uge efter igangsættelsen vides ikke, MEN det hele arbejder og jeg gør mit for at arbejde MED min krop så der kan komme til at ske noget..
KÆMPE knus fra en MEGET rørt Maria / Quar20
Anmeld