Update hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Maja!

jeg begyndte at bløde i mandags, og tog på sygehuset.. jeg fik om tirsdagen så en scanning der viste at baby stadig var derinde..

men fik os taget en blodprøve tirsdag og en igen torsdag, dem har jeg så lige fået svar på...

mit hcg er faldet til 105.. så nu er baby væk.. og det er simpelthen så hårdt.. godt nok var det tidlige ville være 7+1 idag, men vi var jo begyndt at glæde os helt vildt...

heldigvis er vi fast besluttede på at vi laver en ny baby.. så jeg må desværre vente og se hvornår jeg får lov til at være med i denne gruppe igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Kløver

majaTn skriver:

jeg begyndte at bløde i mandags, og tog på sygehuset.. jeg fik om tirsdagen så en scanning der viste at baby stadig var derinde..

men fik os taget en blodprøve tirsdag og en igen torsdag, dem har jeg så lige fået svar på...

mit hcg er faldet til 105.. så nu er baby væk.. og det er simpelthen så hårdt.. godt nok var det tidlige ville være 7+1 idag, men vi var jo begyndt at glæde os helt vildt...

heldigvis er vi fast besluttede på at vi laver en ny baby.. så jeg må desværre vente og se hvornår jeg får lov til at være med i denne gruppe igen..

sender jer en kæmpe krammer

Anmeld

12. november 2010

Maja!

Maja84 skriver:

sender jer en kæmpe krammer

mange tak...

Anmeld

12. november 2010

CmarianN

knus

Anmeld

12. november 2010

Maja!

CmarianN skriver:

knus

tak skatte...

så kan det være vi kommer til at følges trods alt...

Anmeld

12. november 2010

CmarianN

majaTn skriver:

tak skatte...

så kan det være vi kommer til at følges trods alt...

der kan jo desværre ske så meget (eller så lidt ), så det kan vi nok ikke planlægge selvom vi synes det kunne være deejligt!

Anmeld

12. november 2010

betiinsen

majaTn skriver:

sender dig en kæmpe  og krydser for du snart bliver gravid igen med en lille der vil blive derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.