Duovogn med drejehjul - erfaringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. november 2010

mathildemb

Vi er ved at vælge barnevogn til vores lille prinsesse, og har besluttet, at det skal være en duovogn /combivogn, da vi bor i København hvor det skal være nemt at komme rundt, og hun desuden ikke kommer til at stå udenfor og sove.

Lige nu har vi kig på bla. Trille Hippa duo og Trille flex duo, som begge er med drejehjul. Jeg er bare lidt i tvivl om, hvor stabile hjulene er og vil meget gerne høre om jeres erfaringer med drejehjul. Og er der nogle, der har erfaringer med netop disse vogne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

mathildemb

Slet ingen der kender til drejehjul?

Anmeld

12. november 2010

mor-til-vanessa

mathildemb skriver:

Slet ingen der kender til drejehjul?

jeg har dreje hjul på min det er godt nok en emmaljunga. men jeg synes drejehjul er helt fantastisk og let at komme rundt med. ville aldrig vælge andet

Anmeld

12. november 2010

eliasogmor

mathildemb skriver:

Vi er ved at vælge barnevogn til vores lille prinsesse, og har besluttet, at det skal være en duovogn /combivogn, da vi bor i København hvor det skal være nemt at komme rundt, og hun desuden ikke kommer til at stå udenfor og sove.

Lige nu har vi kig på bla. Trille Hippa duo og Trille flex duo, som begge er med drejehjul. Jeg er bare lidt i tvivl om, hvor stabile hjulene er og vil meget gerne høre om jeres erfaringer med drejehjul. Og er der nogle, der har erfaringer med netop disse vogne?

jeg har også drejehjul... men er emmaljunga city ...elsker den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.