Nogen der ved ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. november 2010

BulleMulle

Hvornår kan lægen se med en blodprøve om man er gravid, hvis en G-test ikke kan vise det ? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Barejegsnartergravid

Nu er jeg ikke så god til at vide alt det her, men synes, jeg har læst, at de test, man selv tager, kan måle det ligeså hurtigt som lægen. og jeg tror man skal være gået en uge over tid måske to for at lægen vil tjekke det, men det er nok forskelligt fra læge til læge

Anmeld

13. november 2010

CmarianN

Hvornår kan lægen se med en blodprøve om man er gravid, hvis en G-test ikke kan vise det ? (:

Lægen kan se på blodprøve om dit HCG niveau stiger. Hvis det er under 10 får du nok af vide at den er negativ, men det er for ikke at løfte dine forhåbninger for meget (kommer måske også an på ens læge).

Da jeg gik 23 dage over i sommers ville min læge stadig ikke tage en blodprøve på mig  Så det er helt sikkert forskelligt fra læge til læge hvor meget de vil gøre ud af at undersøge en.

Jeg var desværre ikke gravid.

Pøj pøj

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

Barejegsnartergravid skriver:

Nu er jeg ikke så god til at vide alt det her, men synes, jeg har læst, at de test, man selv tager, kan måle det ligeså hurtigt som lægen. og jeg tror man skal være gået en uge over tid måske to for at lægen vil tjekke det, men det er nok forskelligt fra læge til læge

Præcis. Om man tager en blod- eller en urinprøve, skulle ikke gøre den store forskel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.