Hvor meget skal man have med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. november 2010

fif

Hej de damer!!!  

Jeg ved godt, at debatten har været her før, men jeg ville lige høre om hvad man skal have med og hvor meget  ud på hospitalet når man når dertil??  

Hilsen Fie 37+5...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

tinasmor

Jeg havde ALT for meget med

Men her er lidt af det (blødt lækkert wc papir) deres er sten hårdt og jeg var der i 3 dage pga komplikationer, så jeg var glad for mit bløde toiletpapir når man har været sådan en omgang igennem

hårting - klemmer og lign hvis man har langt hår når man går der og pruster rundt.

Jeg havde et par blade med (kom aldrig frem, men andre har måske været glade for dem)

Energi bar og drik (det blev så manden der kom til at tage dem- godt gjort

Mentilatum til læberne,

og tøj og osv til os begge (jeg endte alligevel med at trisse rundt i deres tøj alligvel)

Jeg havde også min hårtørre med, den var jeg glad for kan jeg huske. Men igen, det var kun fordi jeg var der i så mange dage. Normalt bliver man jo efterhånden sendt hjem senest 4 timer efter, og så er tøj og alt det andet jo ikke nødvendigt.

Håber du får en god og nem fødsel.

Anmeld

12. november 2010

fif

tinasmor skriver:

Jeg havde ALT for meget med

Men her er lidt af det (blødt lækkert wc papir) deres er sten hårdt og jeg var der i 3 dage pga komplikationer, så jeg var glad for mit bløde toiletpapir når man har været sådan en omgang igennem

hårting - klemmer og lign hvis man har langt hår når man går der og pruster rundt.

Jeg havde et par blade med (kom aldrig frem, men andre har måske været glade for dem)

Energi bar og drik (det blev så manden der kom til at tage dem- godt gjort

Mentilatum til læberne,

og tøj og osv til os begge (jeg endte alligevel med at trisse rundt i deres tøj alligvel)

Jeg havde også min hårtørre med, den var jeg glad for kan jeg huske. Men igen, det var kun fordi jeg var der i så mange dage. Normalt bliver man jo efterhånden sendt hjem senest 4 timer efter, og så er tøj og alt det andet jo ikke nødvendigt.

Håber du får en god og nem fødsel.

hehe, okay men det er selvfølgelig også bedst at have lidt for meget med end at stå og mangle noget!!  

Men mange tak for svaret, og håber sandelig også at min fødsel kommer til at gå fint!

Hilsen Fie 37+5  

Anmeld

12. november 2010

B&J

vi boede nu tæt på ca 15minutter der fra så kæresten kunne jo sagtens gå frem og tilbage

men jeg havde 2 sæt tøj med fik jeg slet ikke brug for, da jeg rendt rundt i deres sexet sygehus tøj og behøvede ikke blød wc papir for på hjørring sygehus er det blødt

ellers 2 sæt tøj til babyen et i størrelse 50 og en størrelse i 56

blade men fik jeg ikke brug for...

mobil oplader karmar klipklapper morgen kåbe jeg havde en lang strik den var lige så lækker. hygge sokker en varmpude noget til af sætte mit hård op med ja ellers kan jeg ikke lige komme på noget

Anmeld

12. november 2010

Maja_4000

Jeg har lige været til sådan noget rundvisning for gravide på sygehuset .. Og der sagde de mange gange , at de anbefalede at man tog bukser med .. Ved ikke om det er det samme på alle sygehuse .. Men på Roskilde får man i hvert fald kun skjorte .. Og det er jo ikke ligefrem varmt nu (;
Desuden havde de fået klager fra "ikke danskere" , som følte sig utilpas ved alle de halvnøgne kvinder :p

Anmeld

12. november 2010

fif

B&J skriver:

vi boede nu tæt på ca 15minutter der fra så kæresten kunne jo sagtens gå frem og tilbage

men jeg havde 2 sæt tøj med fik jeg slet ikke brug for, da jeg rendt rundt i deres sexet sygehus tøj og behøvede ikke blød wc papir for på hjørring sygehus er det blødt

ellers 2 sæt tøj til babyen et i størrelse 50 og en størrelse i 56

blade men fik jeg ikke brug for...

mobil oplader karmar klipklapper morgen kåbe jeg havde en lang strik den var lige så lækker. hygge sokker en varmpude noget til af sætte mit hård op med ja ellers kan jeg ikke lige komme på noget

Ja, I har da været heldige med afstanden kan man sige.. meen tror det tager ca 15-20min på motorvejen til hvidovre så det går nok!  

Jeg er i fuld krig med at skrive ned, så tak for flere svar!!

Anmeld

12. november 2010

fif

Maja_4000 skriver:

Jeg har lige været til sådan noget rundvisning for gravide på sygehuset .. Og der sagde de mange gange , at de anbefalede at man tog bukser med .. Ved ikke om det er det samme på alle sygehuse .. Men på Roskilde får man i hvert fald kun skjorte .. Og det er jo ikke ligefrem varmt nu (;
Desuden havde de fået klager fra "ikke danskere" , som følte sig utilpas ved alle de halvnøgne kvinder :p

Hehe okay, nej det kan jeg godt se, det går ikk at der for mange halv "nøgne" rundt!   så ska nok huske nogle slap af bukser... Tak!

Held og lykke, når du når så langt

Anmeld

12. november 2010

Maja_4000

fif skriver:

Hehe okay, nej det kan jeg godt se, det går ikk at der for mange halv "nøgne" rundt!   så ska nok huske nogle slap af bukser... Tak!

Held og lykke, når du når så langt

Jo tak , og i lige måde (;

Anmeld

12. november 2010

B&J

fif skriver:

Ja, I har da været heldige med afstanden kan man sige.. meen tror det tager ca 15-20min på motorvejen til hvidovre så det går nok!  

Jeg er i fuld krig med at skrive ned, så tak for flere svar!!

ja det var vi kan godt forstå du skriver ned er også vildt glad for baby.dk for da jeg skulle føde stod jeg også bare øhh hvad skal jeg have med hihihihih

Anmeld

12. november 2010

fif

B&J skriver:

ja det var vi kan godt forstå du skriver ned er også vildt glad for baby.dk for da jeg skulle føde stod jeg også bare øhh hvad skal jeg have med hihihihih

Ja, det er da heller ikk helt lige let!  Så forhåbentlig ska vi kun være der en enkelt nat heheh....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.