Må de gøre ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Bryndis

Må plukveer godt gøre ondt?

Jeg er i uge 41+1 og har siden i går haft en konstant mens smerte hen over lænden og når jeg får en plukve så gør de lidt ondt lige som en begyndende ve. Og så røg min slimprop i nat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

LRJ

Bryndis skriver:

Jeg er i uge 41+1 og har siden i går haft en konstant mens smerte hen over lænden og når jeg får en plukve så gør de lidt ondt lige som en begyndende ve. Og så røg min slimprop i nat.

Nej, plukveer må ikk gøre ondt, du skal ringe til FG og fortælle det

Anmeld

12. november 2010

TbCp

Bryndis skriver:

Normalt ville jeg sige nej, men du er så langt så mon ikke bare det er ved at være fødslen der så småt er igang?

Anmeld

12. november 2010

sarahb

når du er så langt henne så jo.. Så gør de ondt og er mere tiltagende og så bliver de jo rigtige veer.. Så vent du bare på de rigtige veer..

Anmeld

12. november 2010

Bryndis

TbCp skriver:

Normalt ville jeg sige nej, men du er så langt så mon ikke bare det er ved at være fødslen der så småt er igang?

Det håber jeg den er.

Bliver maven hård når man får veer ligesom den gør når man får plukveer? Jeg kan ikke rigtig huske det fra sidste gang

Anmeld

12. november 2010

Gaia

Det lyder da til at fødslen er nært forstående. Ønsker dig lige held og lykke herfra. Håber du får en helt fantastisk fødsel. .

Anmeld

12. november 2010

Bryndis

Gaia skriver:

Det lyder da til at fødslen er nært forstående. Ønsker dig lige held og lykke herfra. Håber du får en helt fantastisk fødsel. .

Iih det håber jeg også. Takker

Anmeld

12. november 2010

NoName

Jeg tror da bestemt at det er fødslen der er ved at starte....

uhhhh hvor spændende.... ønsker dig en super fødsel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.