Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad farve er slimproppen?
Tror min slimprop røg i nat men er ikke 100% sikker.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bryndis skriver: Hvad farve er slimproppen? Tror min slimprop røg i nat men er ikke 100% sikker.
hvor langt er du henne?
MortilMogL skriver: hvor langt er du henne?
Hov det har jeg glemt at skrive.
Er i uge 41+1
Bryndis skriver: Hov det har jeg glemt at skrive. Er i uge 41+1
jamen så kan det jo sagtens være slimproppen (:.
håber for dig at der snart sker noget..
MortilMogL skriver: jamen så kan det jo sagtens være slimproppen (:. håber for dig at der snart sker noget..
Det håber jeg også Med min første søn gik der to dage så gik jeg i fødsel så håber jeg er lige så heldig den her gang
hvis du har mod på det kan du billedgoogle "mucus plug", så kan du se billeder af slimpropper...men det er MEGA klamt jeg gjorde det da jeg var i tvivl om det virkelig var min slimprop der blev ved at gå (den gik 4-5 gange i 3. trimester).
Tjuhl skriver: hvis du har mod på det kan du billedgoogle "mucus plug", så kan du se billeder af slimpropper...men det er MEGA klamt jeg gjorde det da jeg var i tvivl om det virkelig var min slimprop der blev ved at gå (den gik 4-5 gange i 3. trimester).
Ihh jeg blev nødt til lige at kigge, og så dukkede der det her billede op, he he he
Hej
Det er det nok højst sandsynligt! Den er jo sådan udflåd farvet men kan godt være lidt rosa/rød i det også, da det kan bløde lidt!
Det er en lidt slimet, blodet tråd.... Ligner lidt en ordenlig snosker man lige spytter i toilettet!!!
Ja undskyld min forklaring, men går ik ud fra nogen er sarte...
DK skriver: Hej Det er det nok højst sandsynligt! Den er jo sådan udflåd farvet men kan godt være lidt rosa/rød i det også, da det kan bløde lidt!
Okey hvis den kan være udflåds farve så var det helt sikkert den der røg i nat
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128