Kan man tillade sig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Sabsy

- Hej piger

Min mand og jeg har snakket lidt frem og tilbage om vi kan tillade sig dette..
Vi har snakket om at give i julegave til min mor, far, farmor, farfar, mormor og morfar - Jaspars mor, far og mormor give et billed af os alle sammen taget hos en prof. fotograf - eller om de skal have en ekstra gave.. Det er for at spare lidt penge.. Eller hvordan og hvorledes?

Hmm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

FruEllingsen

Vi får taget billeder ved en prof fotograf som skal bruges til julegaver. (da det er det familien gerne vil have)

Og så har vi snakket om at de evt skulle have en lille ting ved siden af. men billederne bliver "hovedegaven"

Det er bedsteforældre og oldeforælder der skal have billederne

Anmeld

12. november 2010

B&J

SabrinaJuulOlsen skriver:

- Hej piger

Vi har snakket om at give i julegave til min mor, far, farmor, farfar, mormor og morfar - Jaspars mor, far og mormor give et billed af os alle sammen taget hos en prof. fotograf - eller om de skal have en ekstra gave.. Det er for at spare lidt penge.. Eller hvordan og hvorledes?

Hmm..

Det syntes jeg godt man kan for bare et billede af 18 * 20-24 ca koster 200kr og nu ved jeg ikke hvad i giver hinanden for og det er en gave for livet

Anmeld

12. november 2010

Missi

- Hej piger

Hmm..

Vi får taget billeder for 400 kr, og så koster det os at få dem lavet ved en foto butik, så jeg syntes bestemt det er en god gave i sig selv måske køber jeg lige nogen rammer...

Anmeld

12. november 2010

Pena

Missi skriver:

Vi får taget billeder for 400 kr, og så koster det os at få dem lavet ved en foto butik, så jeg syntes bestemt det er en god gave i sig selv måske køber jeg lige nogen rammer...

Ja køb nogle rammer, så de får en "færdig" gave, og så synes jeg det er rigtig fint.

Det er da en pænt dyr gave <at give, og jeg nyder ihvertfald ikke at få dyre gaver af nogen jeg ved ikke rigtig har råd til det.

I min familie har ingen af os rigtig penge i år, så vi har en aftale at man giver det man har råd til, om det så er en sød skål til 20 kr.

Anmeld

12. november 2010

Sabsy

Søddepødde skriver:

Ja køb nogle rammer, så de får en "færdig" gave, og så synes jeg det er rigtig fint.

Det er da en pænt dyr gave <at give, og jeg nyder ihvertfald ikke at få dyre gaver af nogen jeg ved ikke rigtig har råd til det.

I min familie har ingen af os rigtig penge i år, så vi har en aftale at man giver det man har råd til, om det så er en sød skål til 20 kr.

Får taget model billeder hos en fotograf, som gør det gratis, vi skal bare sige til - også hvis vi køber nogen flotte rammer, bliver det jo ikke voldsomt..

Men tak for respons

Anmeld

12. november 2010

Kløver

- Hej piger

Hmm..

Jeg synes da det er en rigtig god gave, nu ved jeg ikke hvad prisleje det ligger på med gaver i jeres familie, men hvis det er lidt højt kan i jo købe en lille ekstrating ved siden af, ellers synes jeg da det er fint med sådan et billede, taget ved fotograf, og så i en fin ramme, så kan i jo altid regne ud hvad det koster at få taget billederne, og for selve fotoet og rammen, og mangler i for et beløb, kan i jo købe ekstra for det, ellers synes jeg sagtens i kan give sådan et fint billede Jge er sikker på det nok skal vække glæde ved familien

håber min tekst gav mening 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.