JUHUUUUU :-) så står den på kærestehygge i morgen...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. november 2010

K&S

mens lillebøvsen overnatter hos mormor og mormor...!

Vi er ved at være derude, hvor vi begynder at snerre af hinanden pga. manglende søvn og en baby, der skriger MANGE timer om dagen (Anton er 14½ uge) - så jeg greb telefonen og spurgte Antons mormor og morfar, om ikke de kunne have lyst til at have deres SKØNNE lille barnebarn på besøg (inklusiv overnatning) fra lørdag til søndag - og det ville de jo SELVFØLGELIG gerne  så manden og jeg skal bare hygge, se film, snakke og spise god mad - og så selvfølgelig SOVE SOVE SOVE...!

Ha´ en RIGTIG GOD weekend alle sammen

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Loa

K&S skriver:

Vi er ved at være derude, hvor vi begynder at snerre af hinanden pga. manglende søvn og en baby, der skriger MANGE timer om dagen (Anton er 14½ uge) - så jeg greb telefonen og spurgte Antons mormor og morfar, om ikke de kunne have lyst til at have deres SKØNNE lille barnebarn på besøg (inklusiv overnatning) fra lørdag til søndag - og det ville de jo SELVFØLGELIG gerne  så manden og jeg skal bare hygge, se film, snakke og spise god mad - og så selvfølgelig SOVE SOVE SOVE...!

Katja

Skøøøøøøønt

Så vigtigt ikke at glemme hinanden, og drukne i bleer, gylp og baby baby baby.........

Anmeld

12. november 2010

K&S

Loa skriver:

Skøøøøøøønt

Så vigtigt ikke at glemme hinanden, og drukne i bleer, gylp og baby baby baby.........

Lige præcis

Anmeld

12. november 2010

>>Carina<<

K&S skriver:

Katja

Årh skønt. Her står den også på hygge fordi vi har årsdag så magnus ska ned til mormor og morfar og sove til imorgen og så ska vi ud og spise og bagefter en overraskelse manden har planlagt og senere en jeg har planlagt. Blir så dejligt
Ha en deeeejlig tid sammen <3

Anmeld

12. november 2010

K&S

Carina1984 skriver:

Årh skønt. Her står den også på hygge fordi vi har årsdag så magnus ska ned til mormor og morfar og sove til imorgen og så ska vi ud og spise og bagefter en overraskelse manden har planlagt og senere en jeg har planlagt. Blir så dejligt
Ha en deeeejlig tid sammen <3

Ih, det lyder også bare skøøønt...! Spændende med overraskelser

I må også have en dejlig aften

Anmeld

12. november 2010

>>Carina<<

K&S skriver:

Ih, det lyder også bare skøøønt...! Spændende med overraskelser

I må også have en dejlig aften

taaak :-)

Anmeld

12. november 2010

Line Højdal

Rigtig god fornøjelse - det lyder skøøønt

Line

Anmeld

12. november 2010

CarinaSB

Det lyder som en god ide vi skal have kæreste hygge imorgen .. Noah skal hjem til hans faster og sove til søndag

Anmeld

12. november 2010

B&J

såå fantastisk.... håber i får sovet en masse og en masse kæreste hygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.