Tasken til sygeuset :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. november 2010

mortilnoahogmelina

Heej Piger . 

Jeg har kigget og kigget og kigget , men det er bare ikk lykkedes mig at finde nogen af de andre tråde om hvad man pakker til sygehuset/fødslen . 

Nogen der kan hjælpe mig med enten et link til en af de andre eller som vil skrive hvad de har pakket ??

Håber på svar , 

Knus Pernille 33+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

missie20

Heej Piger . 

Jeg har kigget og kigget og kigget , men det er bare ikk lykkedes mig at finde nogen af de andre tråde om hvad man pakker til sygehuset/fødslen . 

Nogen der kan hjælpe mig med enten et link til en af de andre eller som vil skrive hvad de har pakket ??

Håber på svar , 

Knus Pernille 33+0

Ved ikke om det er til dig selv, eller bebs?

Men jeg havde med til mig selv: Deo,bind,ammeindlæg,børste,tandbørste,tandpasta,tøj(løstsidende)makeup,creme til ømme brystvorter,clip clappere,håndcreme,vitaminpiller,varmtrøje, kamera, oplader,mobil,penge,vandrepapirer.

Det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om.

Men ellers er der et link til en taske http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/pakkeliste/tasken-til-foedslen.htm

Anmeld

12. november 2010

mortilnoahogmelina

missie20 skriver:

Ved ikke om det er til dig selv, eller bebs?

Men jeg havde med til mig selv: Deo,bind,ammeindlæg,børste,tandbørste,tandpasta,tøj(løstsidende)makeup,creme til ømme brystvorter,clip clappere,håndcreme,vitaminpiller,varmtrøje, kamera, oplader,mobil,penge,vandrepapirer.

Det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om.

Men ellers er der et link til en taske http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/pakkeliste/tasken-til-foedslen.htm

Tusinde tak for dit svar

Jeg tænkte på , ved du hvad for nogen vitaminer man skal tage efter man har født . 

Det er både til mig og den lille

Jeg har indtil videre pakket til den lille :

1 sæt tøj 

1 heldragt 

1 bluse

2 par strømper

2 bodyer

1 natdragt

1 hue 

1 jakke

1 tæppe

ammepude

3 stof bleer 

1 pk bleer

Jeg synes det er utrolig svært om hvor meget man skal have med .. 

Anmeld

12. november 2010

Isabella_mor

tag også lige at pakke en lille madpakke og noget frugt og evt juice eller saft til farmand eller hvem du nu skal have med til fødslen, så der ikke er sult eller tørst i det lange forløb hvis nu at kiosken har lukket eller lign.. det er nemlig ikke altid at sygehuset sørger for mad og drikke til andre end den fødende..  

Anmeld

12. november 2010

mortilnoahogmelina

isabellamor skriver:

tag også lige at pakke en lille madpakke og noget frugt og evt juice eller saft til farmand eller hvem du nu skal have med til fødslen, så der ikke er sult eller tørst i det lange forløb hvis nu at kiosken har lukket eller lign.. det er nemlig ikke altid at sygehuset sørger for mad og drikke til andre end den fødende..  

Det vil jeg da lige søger for , jeg havde os tænkt jeg ville tage lidt forskelligt med til farmand

Anmeld

12. november 2010

Ryberg

Jeg pakkede meget.. folk sagde jeg var skør.... men jeg har ikke fortrudt det overhovedet, da jeg blev overflyttet til et andet sygehus og lå der 1 uge..... men min liste var:

-          Toiletpapir (rart at have sit eget bløde....)

-          Bind

-          Hår elastik

-          Shampoo

-          Deo

-          Sove t-shirt (EKSTRA stor pga. brysterne svulmer op!!)

-          Ammeindlæg

-          Make-up

-          Fugtighedscreme

-          Ønskeliste for smertelindring

-          Hårbørste

-          2 tandbørster + tandpasta

-          Læbepomade

-          Juicebrikker eller kakaobrikker

-          1 pk. Vådservietter

-          Sutter

-          Kiks og slik

-          Papir + kuglepen

-          Musik CD

-          Skiftetøj til manden + parfume

-          Kontanter

-          Bleer

-          Stofbleer

-          Et tæppe

-          Tøj til den bette

-          Babydyne

-          Trusser

-          Bukser

-          Bluse

-          Strømper

-          BH

-          Kamera + oplader

-          Mobil + oplader

-          Autostol

-          Vandrejournal

-          Diverse læsestof - blade

-          Kryds og tværs

Ja det er meget... men hvor kan selv de små ting virkelig være uundværlige.. og her på listen er også tiltænkt farmand

Anmeld

12. november 2010

louise8723

puha tag endelig kun det mest nødvendige med.. jeg havde også lavet kæmpe liste men det var ikke nødvendigt..

hmm så ting som:

amme-bh

tøj til bebsen / varmt tøj til evt køretur

behageligt tøj til mor

autostol

kamera og lader til mobil

toilet sager

og mad til farmand da de ik tager hensyn til ham de fleste steder..

men ellers bare tænk det mest nødvendige.. alt andet får man ikke rigtigt brugt..

Anmeld

12. november 2010

mortilnoahogmelina

Tusinde tusinde tak for jeres svar begge to

Jeg har pakket alt ti den lille nu tror jeg

Og er så småt begyndt at finde ting frem til mig som Amme Bh , amme indlæg , sådan noget man ikk lige skal bruge imorgen selv

Jeg ahr hørt man det er en god ide at have sine vente bukser med , så dem kan jeg ikk rigtig pakke ned endnu

Deter vildt som tiden flyver afsted , jeg kan slet ikk følge med længere , det er jo lige om lidt jeg ligger der og skal føde , Uhf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.