Salg af babytøj? Hvordan er det mest overskueligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Loa

Okay kunne godt bruge lidt hjælp/gode råd til hvordan det er smartest at sætte sit babytøj til salg herinde....

Jeg har snart mega meget liggende, fordi jeg simpelthen har købt i overflod til hende, og hun vokser hurtigere end jeg troede

Men så tænker jeg, hvad er smartest, hvordan deler jeg det op/ind i kategorier? Hvad ville i syntes var smartest/mest overskueligt at kigge på?

Jeg har mærketøj/ikke mærketøj, noget der er brugt/noget der er helt nyt, og tøj i både str.50+56+62..... Ville i bare oprette en kategori for hver størrelse, og så tage billeder af hver enkelt tøj del, samt skrive stand ud fra det, eller? (Det bliver jo til en million billeder)

Hilfe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

zille_87

jeg kunne godt være interesseret i str. 62, har nemlig intet til prinsessen i str. 62 endnu..

hvor meget har du og hvad er din pris for det?

Anmeld

12. november 2010

Loa

zille_87 skriver:

jeg kunne godt være interesseret i str. 62, har nemlig intet til prinsessen i str. 62 endnu..

hvor meget har du og hvad er din pris for det?

Sorry det var bestemt ikke for at oprette salgsannonce for tøjet her......

Men jeg vil gerne sende dig en mail med det hvis det er? Vil du se billeder af det? (Skal lige tælle og sådan først)

Anmeld

12. november 2010

Missi

Når du tager billeder, så lav en sedel med billede nr på, hvor man så kan se for oven hvilken beskrivelse der er på det

Anmeld

12. november 2010

Loa

Missi skriver:

Når du tager billeder, så lav en sedel med billede nr på, hvor man så kan se for oven hvilken beskrivelse der er på det

Altså

1:

2:

3:

Svarende til billede 1,2,3 osv?

Og så skriv mærke stand osv?

Anmeld

12. november 2010

Missi

Loa skriver:

Altså

1:

2:

3:

Svarende til billede 1,2,3 osv?

Og så skriv mærke stand osv?

ja nemlig. og evt. pris

Anmeld

12. november 2010

Loa

Missi skriver:

ja nemlig. og evt. pris

Hvad tror du så er bedst, billeder enkeltvis af tøjet? Gider folk virkelig bladrer så mange sider igennem så? Eller læg flere ting sammen?

Anmeld

12. november 2010

Missi

Loa skriver:

Hvad tror du så er bedst, billeder enkeltvis af tøjet? Gider folk virkelig bladrer så mange sider igennem så? Eller læg flere ting sammen?

du kunne evt. ligge noget af det sammen på samme foto hvis du kan følge mig, og så et stykke papir med billede nr og så beskrivelse for oven

Anmeld

12. november 2010

Loa

Missi skriver:

du kunne evt. ligge noget af det sammen på samme foto hvis du kan følge mig, og så et stykke papir med billede nr og så beskrivelse for oven

Nårh ja, så man kan se hvilken del der er hvad..... Det var en god idé....... Så har jeg noget af et projekt at gå i gang med

Anmeld

12. november 2010

katti24

ville bare lige sige at hvis det var mig så ville jeg helst se et billede af hvert stykke tøj. Evt. sæt på et billede. Men syntes det bliver alt for rodet hvis der er flere bluser f.eks på samme billede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.