Uge 30 imorgen - tiden går ALT for stærkt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Malonde1985

Uhh synes simpelthen tiden går alt for stærkt nu!! Jeg går ind i uge 30 imorgen, og føler det var igår jeg tog testen .. hi hi... Kan I andre følge med?? Det er nok også julen der efterhånden fylder meget - synes meget af min tid går med julegaveindkøb, juleforberedelser osv osv... Vi har planer stort set hver weekend, og hverdagene flyver jo også bare med 100 km i timen!!!

Glæder mig til vores lille prins kommer , men vil også gerne nå at nyde den sidste del af graviditeten - det er altså noget særligt at ha dem i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

JustMe

Det kan godt være, jeg vil lndre mening, når jeg når til uge 30, men lige nu synes jeg bare tiden snegler sig afsted  Jeg vil gerne hurtigt hen til dér, hvor maven bliver som en badebold, og kvalmen er en by i Rusland i stedet for en daglig belastning

/JustMe (12+4/5)

Anmeld

12. november 2010

Silas&Mille

Jeg er nok lidt lidt delt på det punkt. Jeg er 32+2 og synes egentligt det er gået meget hurtigt, men på den anden side synes jeg tiden snegler sig af sted for jeg vil bare så gerne have vores lille guldklump så vi kan se hvad det er en lille en (vi kender ikke kønnet)

Men på mandag er der kun 3 uger til jeg går på barsel og så skal jeg ellers bare hygge med at planlægge juleaften
Så tiden skal nu nok komme til at gå ok hurtigt.... Men kan næsten ikke vente længere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.