Så er der serveret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Manakauapo

Jamen så er vi da det skridt tættere på jul! Nu er årets første æbleskiver bagt!

Opskriften kan findes her. Jeg droppede dog den revne citronskal og kom istedet for små æblestykker ind i dem! Det smagte bare super godt, og gav lidt ekstra. Min svoger brokkede sig dog over der var æbleskiver i æbleskiverne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

<3

MUMS Elsker æbleskiver og ja der skal da være æble i I gamle dag kom man en skive æble indeni deraf navnet... Underligt man ikke gør det længere...

Anmeld

12. november 2010

Manakauapo

Kirle skriver:

MUMS Elsker æbleskiver og ja der skal da være æble i I gamle dag kom man en skive æble indeni deraf navnet... Underligt man ikke gør det længere...

Netop! Altså hvad er en æbleskive uden æble?

Anmeld

12. november 2010

Minipigen

man kan jo købe nogen med æble i nu  ikke lige min smag... men oki..

Anmeld

17. november 2010

Manakauapo

man kan jo købe nogen med æble i nu  ikke lige min smag... men oki..

Tja. Syntes bare de købte smager ens, uanset hvilket mærke de er. Dyre og billige. Alts sammen ens. Det ka jeg ikke lide!

Det er også kun nogle jeg kommer æbleskiver i

Anmeld

17. november 2010

DK

Det er SIMPELTHEN ikke okay at uploade den slags billeder! Altså for det første er det midt på eftermiddagen og der er længe til jeg skal have aftensmad. Derudover så har jeg overhovedet ikke hjemmelavede æbleskiver, eller frosne for den sags skyld, herhjemme. For det tredje ser de bare SÅ gode ud og jeg er nu MEGA sulten. Efter æbleskiver. Jeg ææælsker æbleskiver!

FY!

Anmeld

17. november 2010

Manakauapo

DK skriver:

Det er SIMPELTHEN ikke okay at uploade den slags billeder! Altså for det første er det midt på eftermiddagen og der er længe til jeg skal have aftensmad. Derudover så har jeg overhovedet ikke hjemmelavede æbleskiver, eller frosne for den sags skyld, herhjemme. For det tredje ser de bare SÅ gode ud og jeg er nu MEGA sulten. Efter æbleskiver. Jeg ææælsker æbleskiver!

FY!

Undskyld.. Så er det heller ikke nu jeg lige skal nævne jeg har lavet en portion her ieftermiddags

Jeg tror også Caroline86 er en smule irriteret på mig

Anmeld

17. november 2010

DK

Kageteenageren skriver:

Undskyld.. Så er det heller ikke nu jeg lige skal nævne jeg har lavet en portion her ieftermiddags

Jeg tror også Caroline86 er en smule irriteret på mig

Altså jeg bor i Horsens, og du er velkommen NÅR SOM HELST!

Anmeld

17. november 2010

Manakauapo

DK skriver:

Altså jeg bor i Horsens, og du er velkommen NÅR SOM HELST!

Der nu nu bare lidt langt fra Nyborg

Anmeld

17. november 2010

DK

Kageteenageren skriver:

Der nu nu bare lidt langt fra Nyborg

Ja så længe kan de nok ikke holde sig varme. Du må bage dem herhjemme så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.