8½ mdr og vil ikke sidde!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.275 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. november 2010

siw84

ja min søn på snart 9 mdr vil ikke sidde selv.. han har aldrig rigtig gidet det, når man sætter ham læner han sig bare tilbage med det samme.. og synes efterhånden at han er så gammel så han jo burde sidde selv..

er der andre der har prøvet det samme og hvornår sad de så selv?

hilsen siw mor til sebastian

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Snefnug1984

siw84 skriver:

ja min søn på snart 9 mdr vil ikke sidde selv.. han har aldrig rigtig gidet det, når man sætter ham læner han sig bare tilbage med det samme.. og synes efterhånden at han er så gammel så han jo burde sidde selv..

er der andre der har prøvet det samme og hvornår sad de så selv?

hilsen siw mor til sebastian

Noget kunne tyde på, at man måske ikke er stærk nok i sine ryg og mavemuskler?

Anmeld

12. november 2010

siw84

det er han for han kan godt sidde men gider det ikke.. og han kan kravle og løfte sig så hans muskler er stærke nok..

Anmeld

12. november 2010

LouiseNielsen

siw84 skriver:

det er han for han kan godt sidde men gider det ikke.. og han kan kravle og løfte sig så hans muskler er stærke nok..

Hejsa

Jeg havde samme problem med min ældste søn. Han kunne sagtens, for begyndte faktisk at sidde selv rigtig tideligt. Jeg tog til kiopraktor med ham. Og det viste sig faktisk at han havde rigtig ondt i hans ryg, og derfor ikke ville sidde.....

Anmeld

12. november 2010

siw84

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Jeg havde samme problem med min ældste søn. Han kunne sagtens, for begyndte faktisk at sidde selv rigtig tideligt. Jeg tog til kiopraktor med ham. Og det viste sig faktisk at han havde rigtig ondt i hans ryg, og derfor ikke ville sidde.....

okay ja det kunne måske godt være man skulle prøve.. der er jo ingen skade sket hvis der ikke er noget

Anmeld

12. november 2010

LouiseNielsen

siw84 skriver:

okay ja det kunne måske godt være man skulle prøve.. der er jo ingen skade sket hvis der ikke er noget

Lige præcis.... Og du vil takke dig selv mange gange hvis nu det er derfor han ikke vil sidde!!

Anmeld

12. november 2010

siw84

LouiseNielsen skriver:

Lige præcis.... Og du vil takke dig selv mange gange hvis nu det er derfor han ikke vil sidde!!

ja lige præcis og havde nok aldrig selv tænkt kiropraktik

Anmeld

12. november 2010

LouiseNielsen

siw84 skriver:

ja lige præcis og havde nok aldrig selv tænkt kiropraktik

Var min sidste udvej dengang, og viste sig at være det der sku til....

Anmeld

12. november 2010

bagger26

Min datter på 8 mdr sidder heller ikke. Men jeg øver heller ikke på nogen måder med hende. De har ikke godt af i deres ryg, at man øver med dem. De skal først sidde op selv, når de selv sætter sig op..

Anmeld

14. november 2010

siw84

bagger26 skriver:

Min datter på 8 mdr sidder heller ikke. Men jeg øver heller ikke på nogen måder med hende. De har ikke godt af i deres ryg, at man øver med dem. De skal først sidde op selv, når de selv sætter sig op..

han kan godt sidde og kan sagtens sætte sig selv når han kravler rundt.. og vi øver skam heller ikke med ham på nogen måde.. kunne jeg aldrig finde på.. det var mere for at høre andre om de os selv havde oplevet det med deres i den alder.. for da det er min første vidste jeg jo ikke lige om det var helt normalt men siden jeg oprettede tråden sidder han faktisk mere og mere af sig selv så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.