Så er jeg tilbage, og med lidt billedspam i Bubbe <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Sabsy

Hej ladys!

Så er jeg tilbage på pinden efter en 5mdr's pause, og med en søn på snart 6mdr - han vejer nu 9.7kg og er 70cm.. Hold da op tiden går stærkt - håber i alle har haft det godt..

Hilsen Sabrina - mor til Benjamin..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

betski

Velkomme tilbage - var det godt med en pause? Har selv holdt pauser i ny og næ, da denne side jo kan tage alt for meget af ens tid

Sikke da en dejlig dreng du har dig. Det er sådan nogle billeder der er med til at gøre mig skruk, men men men er jo stadig alene så der er vist lange udsigter til at få sådan en størrelse i huset igen. Men så er det jo godt at jeg kan kigge lidt med på aller jer andres lækre småbørn

Anmeld

12. november 2010

Sabsy

duddi. skriver:

Velkomme tilbage - var det godt med en pause? Har selv holdt pauser i ny og næ, da denne side jo kan tage alt for meget af ens tid

Sikke da en dejlig dreng du har dig. Det er sådan nogle billeder der er med til at gøre mig skruk, men men men er jo stadig alene så der er vist lange udsigter til at få sådan en størrelse i huset igen. Men så er det jo godt at jeg kan kigge lidt med på aller jer andres lækre småbørn

det var rigtig rart..
jeg sad på Baby.dk mens Bubbe sov også fik jeg ikke søvn selv.. Så blev enig med mig selv og min mand at det nok var bedst med en pause.. Men nu kunne jeg ikke holde den længere..

Tak, han er helt perfekt

Anmeld

12. november 2010

Tulle28

Velkommen tilbage:-) Og hold nu k... hvor er han dejlig!

Anmeld

12. november 2010

FruEllingsen

Velkommen tilbage.

Han er da simpelthen for lækker og hvor er han blevet stor

Går det ellers godt med jer alle 3?

Anmeld

12. november 2010

Loa

Ej en lille charmebøf

Anmeld

12. november 2010

Faith

Hvor er han skøøøøøøøn!

Anmeld

12. november 2010

Sabsy

smillaluna skriver:

Hvor er han skøøøøøøøn!

Taaaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.