Sokker til de små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.844 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Kløver

Ja jeg kunne godt tænke at høre jer kloge kvinder (og mænd) hvad str bruger de små, når de bliver født... aner ikke hvilken str jeg skal købe, for synes jo det hele ser så småt ud, når det er sokker og strømpebukser, der snakkes om

Nogle der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hedder de mindste strømper ikke 13-15? kan det passe? de har MEGET små fødder i starten, så de skal være små, strømperne

Anmeld

11. november 2010

Kløver

Caroline86 skriver:

hedder de mindste strømper ikke 13-15? kan det passe? de har MEGET små fødder i starten, så de skal være små, strømperne

ja jeg kegler rundt i størrelserne, men kigger i morgen om de har den str du snakker om, jeg synes jo netop bare de alle sammen ser usansynligt små ud

Anmeld

11. november 2010

Moderator

Maja84 skriver:

ja jeg kegler rundt i størrelserne, men kigger i morgen om de har den str du snakker om, jeg synes jo netop bare de alle sammen ser usansynligt små ud

det gør de også

Men så bliver de lige pludselig MEGET store, fordi man har vænnet sig til de lækre små nyfødt-strømper!

Laura har kæmpe fødder.. bruger 20-22 i strømper nu! Det forstår jeg jo slet ikke Fandt et par af hendes nyfødt strømper forleden.. NÅÅÅÅRH

Anmeld

11. november 2010

Kløver

Caroline86 skriver:

det gør de også

Men så bliver de lige pludselig MEGET store, fordi man har vænnet sig til de lækre små nyfødt-strømper!

Laura har kæmpe fødder.. bruger 20-22 i strømper nu! Det forstår jeg jo slet ikke Fandt et par af hendes nyfødt strømper forleden.. NÅÅÅÅRH

hehe ja jeg må nyde det mens det varer, det hele går jo så stærkt, men ja kigger lige efter str i morgen, og håber jeg rammer plet, for ingen ekspedienter har endnu kunne være til hjælp

Anmeld

11. november 2010

Moderator

jeg fandt lige en størrelsesguide her. Den starter godt nok fra 3 mdr. men det må jo tyde på et 13-15 er til 0-3 mdr gamle bebser

Anmeld

11. november 2010

FruHolm <3

sad lige og kiggede i ønskebørns katalog, den mindste str jeg kunne se de har er 15-16

Anmeld

11. november 2010

bagger26

De mindste strømper man kan få i fx h&m hedder 10-12, dem har mine børn brugt den første måned ca, og derefter brugt 13-15 osv.. Strømpebukser hedder den mindste str vist 56, dog er jeg ikke så sikker her, brugte ikke rigtig strømpebusker til sofia da hun var helt lille..

Anmeld

12. november 2010

missie20

Da min søn blev født, på 49 cm og 2905 gram der brugte han 17-19 og var meget lidt for små. Håber det hjælper.

Anmeld

12. november 2010

Mor til L&S

De mindste i H&M hedder 10-12 og dem brugte Liva i starten... De har virkelig små fødder men hurtigt voksede hun op i 13-15.

I strømpebukser brugte Liva 50-56 og 56-62 lidt senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.