Til jer med syge børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Nu er der så meget snak om, hvor synd og hårdt det er for os som ikke kan få børn, og har brug for hjælp.Og midt i den debat står jeg pludselig og tænker. Hvad med alle Jer skønne og stærke mennesker som har et barn med sygdom eller ekstra behov i en eller anden form. Hvad får i af anderkendelse for de mange ting som i går igennem??

Nej jeg skriver ikke fordi jeg har ondt af jer, men fordi jeg føler med jer. Og fordi jeg håber at i ved, at i gør en forskel.

Jeg synes sgu i fortjener et klap på skulderen og hatten af for al den styrke i viser at et enkelt menneske kan indeholde.

Så kan i tage det eller lade være.

Kh Alexis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

well said, smukke!

Er helt enig! Og ingen medlidenhed. Kun medfølelse!

Anmeld

11. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

well said, smukke!

Lige præcis.

Anmeld

12. november 2010

Lone Jakobsen

super flot skrevet

Anmeld

12. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Caroline86 skriver:

well said, smukke!

enig smukke

Anmeld

12. november 2010

Laulund87

Vores datter kræver ekstra omsorg og støtte da hun er syg..Fordi man ikke kan se det på hende, kan andre nemt glemme at hun faktisk har et stort handikap. Men bortset fra det, tager folk meget hensyn og støtter os 

Jeg har det faktisk omvendt end dig..Jeg kan nemt tænke at jeg ikke må beklage mig for vi har trods alt et barn. Tænk på dem der må kæmpe for det. Godt nok er vores datter syg, men vi HAR hende. Det hjælper jo bare ikke at tænke sådan og man kan ikke sammenligne på den måde.

Jeg er imponeret af at du kan tænke som du gør og du må være en person der kan rumme meget

Anmeld

12. november 2010

ekzunz

Jamen jeg vil så sige tak

For jeg tænker at jeg må være en af dem du hentyder til, vi har ihvertfald et handicappet barn.

Der er ingen former for anerkendelse, men der er derimod en evig kamp for at skabe de bedste rammer og forudsætninger for vores børn.  Som alle andre områder, er handicapområdet også ramt af store besparelser, og det kan godt være rigtigt svært at komme igennem med sine børns ønsker og behov.

Anmeld

12. november 2010

Moar'en

Jamen jeg vi også sige tak . Mener da jeg høre under her.

Det er sgu hårdt til tider, men som Laulund 87 skriver, så har vi tros alt et barn, kunne slet ikke bære tanken om ikke at have ham.

Jeg vil så også skrive, at jeg synes der er rigtig mange herinde der giver en fantastisk støtte når man skriver. Jeg vil i hvert fald aldrig glemme alle dem der skrev støttende ord til os da vi var indlagt sidst.

Anmeld

12. november 2010

Laulund87

Moar'en skriver:

Jamen jeg vi også sige tak . Mener da jeg høre under her.

Det er sgu hårdt til tider, men som Laulund 87 skriver, så har vi tros alt et barn, kunne slet ikke bære tanken om ikke at have ham.

Jeg vil så også skrive, at jeg synes der er rigtig mange herinde der giver en fantastisk støtte når man skriver. Jeg vil i hvert fald aldrig glemme alle dem der skrev støttende ord til os da vi var indlagt sidst.

Jeg føler nogle gange at jeg er en tudefjæs herinde, men hvor er det dejligt når man kan dele sorger/glæder med skønne mennesker! Man kan altid regne med støtte herinde

Anmeld

12. november 2010

Moar'en

Laulund87 skriver:

Jeg føler nogle gange at jeg er en tudefjæs herinde, men hvor er det dejligt når man kan dele sorger/glæder med skønne mennesker! Man kan altid regne med støtte herinde

Helt enig, jeg kan godt lide det at man skrive herinde og dem der ikke gider/ikke siger noget kan gå forbi, og dem der føler de kan bidrage med støtte/trøstende ord smider en kommentar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.