en anbefaling!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Ida.

sakset fra min blog:

Er simpelthen nødt til at komme med en anbefaling af en af de mest fantastiske tegnefilm, jeg nogensinde har set - den her giver Disney kam til prinsessehåret og Mickey-ørene!

Min nabo Totoro er en japansk animefilm helt tilbage fra 1988 - at den ikke har nået Danmark før nu er mig en gåde - den er intet mindre end fortryllende. Vi så den første gang for et års tid siden, hvor de viste den på Ramasjang en tidlig søndag morgen, og hele familien var tryllebundet fra start til slut. Min kære husbond har nu købt dette mesterværk til den nette sum af 40 kr. - Lina sad klistret til skærmen i ½ time igår - Annika sad som forstenet i en hel time - og det hører til sjældenhederne.

Så hvis du ikke har fået øjnene op for det fantastiske univers, som 4-årige Mae hiver os med ind i, og dermed endnu ikke har oplevet den helt særlige stemning og musik, der findes i dette mesterværk. Så køb den - se den - og lad dig rive med - her er underholdning til børn og til voksne med bare den mindste erindring om barndommens fantasier!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

TbCp

Cool

Vi elsker tegnefilm

Hvor finder man den mon?

Anmeld

11. november 2010

Ida.

TbCp skriver:

Cool

Vi elsker tegnefilm

Hvor finder man den mon?

Pelle har købt den på stereo studio's hjemmeside - som sagt til 40 kr!!

Anmeld

11. november 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Pelle har købt den på stereo studio's hjemmeside - som sagt til 40 kr!!

Det må jeg da lige kigge efter

Anmeld

11. november 2010

msax

Det lyder som en film man kan skrive på ønske listen... TAK

Anmeld

11. november 2010

Ida.

msax skriver:

Det lyder som en film man kan skrive på ønske listen... TAK

Ja gør det!!! Du vil ikke fortryde - den har virkelig en skøn stemning - og er en af den der slags film, som man kan holde ud at se rigtig mange gange...

Anmeld

11. november 2010

Vingummien

idamaria83 skriver:

sakset fra min blog:

Er simpelthen nødt til at komme med en anbefaling af en af de mest fantastiske tegnefilm, jeg nogensinde har set - den her giver Disney kam til prinsessehåret og Mickey-ørene!

Min nabo Totoro er en japansk animefilm helt tilbage fra 1988 - at den ikke har nået Danmark før nu er mig en gåde - den er intet mindre end fortryllende. Vi så den første gang for et års tid siden, hvor de viste den på Ramasjang en tidlig søndag morgen, og hele familien var tryllebundet fra start til slut. Min kære husbond har nu købt dette mesterværk til den nette sum af 40 kr. - Lina sad klistret til skærmen i ½ time igår - Annika sad som forstenet i en hel time - og det hører til sjældenhederne.

Så hvis du ikke har fået øjnene op for det fantastiske univers, som 4-årige Mae hiver os med ind i, og dermed endnu ikke har oplevet den helt særlige stemning og musik, der findes i dette mesterværk. Så køb den - se den - og lad dig rive med - her er underholdning til børn og til voksne med bare den mindste erindring om barndommens fantasier!

har faktisk set den 2 gange altså sammen med Emil

Anmeld

12. november 2010

Bondepigen

Jeg har da set, den har været på ramasjang et par gange...

Anmeld

12. november 2010

LIZO

liam er vild med den..  kan godt anbefales

Anmeld

12. november 2010

lion

idamaria83 skriver:

sakset fra min blog:

Lige den film, tror jeg ikke jeg har set.

Men kæreste er ellevild med japanske tegnefilm, så den bliver nok købt herhjemme snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.