Mens. smerter brug for hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Anonym trådstarter

Hej med jer.

Jeg opretter lige denne tråd som ano. Jeg har test dag om præcis en uge, jeg har allerede en del symptomer, niv i underlivet, ømme bryster, en meget let kvalme, og en smule begyndende mens. smerter, jeg har øget udflåd som jeg normalt aldrig plejer at have.

Mit spørgsmål går så på, er der nogle af jer der har oplevet dette så tidligt ? har i fået en gravidlitet ud af det?

grunden til at jeg spørger er at jeg de sidste to måneder er blevet gravid har haft samme symptomer ( bare ikke lige så meget som nu) men har haft bio. begge gange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

FruDall

Hos mig er graviditetssymptomerne startet i ugen op til udeblevet mens alle 3 gange. Det er der kommet 3 dejlige børn ud af

for at det går godt.

Anmeld

11. november 2010

Anonym trådstarter

FruDall skriver:

Hos mig er graviditetssymptomerne startet i ugen op til udeblevet mens alle 3 gange. Det er der kommet 3 dejlige børn ud af

for at det går godt.

Så vil jeg prøve at lade hver med at være så nervøs.

Tusinde tak for

Anmeld

12. november 2010

Tanja1234

Jeg fik  også ømme bryster, mens smerter og de gode niv i hvert fald en uge før forventet mens dag.

Anmeld

12. november 2010

Sitrani

Jeg havde mens. smerter og ømme bryster.. Men ingen kvalme før denne uge, hvor jeg er 6+6 henne.. Puuuha, troede ellers lige jeg slap!  

Anmeld

12. november 2010

B&J

Jeg havde kun ømme bryster 2 uger over tid

Anmeld

12. november 2010

Anonym trådstarter

Tusinde tak piger så vil jeg forsat have håbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.