Vil lige give lyd fra mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. november 2010

JustAnotherName

For det syntes jeg ikke selv, at jeg har været alt for flittig til på det seneste.

Jeg havde sidste dag på skolen idag, og starter så i praktik fra imorgen, og ca. 4 måneder frem ......Så skal jeg møde klokken. 7-15 stort set ALLE dage fremover.

Der har været gang i mange opgaver, projekter osv. Har føltes travlt!
Og jeg er bare så umådeligt træt lige for tiden!!

NS betyder rigtig meget for mig - I herinde betyder rigtigt meget for mig, og fællesskabet - og jeg følger fortsat med herinde, men får desværre bare laaangt fra kommenteret alt det, som jeg burde og gerne ville ...hvis jeg magtede det... Det gør jeg bare ikke til fulde lige pt.

I andre er sikkert meget ubevidste eller ligeglade med det, men for mig betyder det noget, og jeg føler lidt "skam" over min manglende deltagelse, fordi det jo netop er ret vigtigt, og betyder en del for mig, at deltage og være en del af dette skønne samvær.

Så jeg savner Jer egentlig. Men det er jo min egen maglende energi der ligger til grund for det. Og jeg vender nok tilbage med fornyet kraft, når jeg lige kommer ind i de nye rutiner .....for jeg VED at det bliver hårdt for mig, at skulle op og afsted så tidligt (og ikke mindst for mine STAKKELS børn, som skal afleves allerede klokken HALV SYV de dage, hvor Kenneth er på døgnvagt og jeg skal afsted. Puuuuha!!)

Men det er jo altid svært, hårdt og lidt krævende at være NY (igen) og skulle lære nyt - både lære mange nye mennesker at kende, personale og beboere, og også lære nye måder at tænke og arbejde på. Og ikke mindst at skulle ændre på sine rytmer. Det bliver alt sammen en hård, men også spændende, udfordring.

Jeg syntes bare lige, at jeg ville give lyd, så I ved, at jeg altså stadig læser (mere end jeg skriver) og følger med. Bare lige for god ordens skyld 

Stort knus til alle I skønne kvinder og børn fra mig og mine to...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

otlitrom

Vi har alle vekslende energi, søde du! Og det er fuldt forståeligt at der er andet der fylder nu! Men jeg kender godt din følelse.. Jeg føler også jeg er meget lidt på banen, og bare "er" her uden at deltage. Men som du selv skriver det så fint, så tror jeg man føler det mere selv end andre gør.

Jeg håber du får en rigtig god start i praktik og bliver glad for det sted du skal være! Det bliver nok lidt hårdt at vænne sig til i starten, men sådan er det med alt nyt!

Jeg er sikker på de bliver glade for dig, for du er sådan et varmt menneske. Og det siger jeg kun på baggrund af at "kende" dig herinde fra, men jeg ved de bare..

Dejligt billede af pigerne. Der er ikke noget som søsekndekærlighed!!

Anmeld

11. november 2010

Barbamama

Ved du hvad Katrine, det skal du slet ikke undskylde. Jeg er rigtig glad for at du skriver for jeg har da undret mig over hvor du var og hvorfor det var så lang tid siden vi havde fået en alvorlig billedspam fra dig! Og så lige pludselig er der de to dejlige piger herinde. De bliver så store!!!!! Men jeg er glad for at du skriver. Du tager bare revanche når overskuddet engang er der. Knus til dig søde!

Anmeld

11. november 2010

TbCp

Hej Katrine

Dejligt at høre fra dig... kan godt forstå du er træt, for det bliver man altså bare af at få så meget nyt stoppet ind i hovedet.

Og du skal ikke undskylde, selvom jeg selv føler som dig hvis jeg i en periode har været mindre aktiv... vi er her jo altid

Hvor sent får du fri, de dage du skal møde så tidligt?

Jeg kender jo til det med at aflevere barn tidligt. De 3 dage om ugen Carsten er på Sjælland afleverer jeg Liva mellem 6.30 og 6.45 og jeg har helt ærligt skide dårlig samvittighed, også fordi at jeg først har fra 15.30...
Men heldigvis hygger børnene sig jo når de er afsted.

Held og lykke med praktikken, det skal nok gå godt... du er et dejligt menneske så du glider nemt ind

Anmeld

11. november 2010

Ida.

Dejligt at høre fra dig Katrine! Vi har alle overskuds- og underskudsperioder....du er ikke glemt, men selvfølgelig savnet! Det hele skal nok blive godt, som du skriver - især når du er kommet helt ind i det nye arbejde og den nye rytme!

Du bydes velkommen tilbage, når du er klar til det!! ( og se så at komme lidt tidligere i seng kvinde, så du kan få den søvn du mangler )

Og så sig endelig til, når du har lyst og tid til at pigerne og jeg skal komme forbi til en gang leg og snak

Anmeld

12. november 2010

lion

Det er helt ok, jeg tror vi alle har haft sådan nogle perioder.

Jeg glæder mig til at læse dine indlæg når du har energien igen

Anmeld

12. november 2010

anna-jonas

Kære Katrine!

Jeg har det på nøjagtig samme måde, og har den største forståelse for at du lige holder lav profil for tiden. Vi er her...............og vi bliver her.

Held og lykke med din praktik periode................det blir' spændende.

Knus Mette

Anmeld

12. november 2010

Lilac

Pyh, det lyder godt nok som en hård periode, når I skal så tidligt afsted! Men håber det bliver en rigtig spændende praktik-periode. Hvor skal du i praktik henne og som hvad? 

Hvor er dine piger kære og smukke og sikke de ligner hinanden! 

kram tilbage til dig herfra 

Anmeld

13. november 2010

JustAnotherName

Tak til jer alle, for Jeres dejlige respons. I er uber-schonigen

Anmeld

15. november 2010

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

For det syntes jeg ikke selv, at jeg har været alt for flittig til på det seneste.

Jeg havde sidste dag på skolen idag, og starter så i praktik fra imorgen, og ca. 4 måneder frem ......Så skal jeg møde klokken. 7-15 stort set ALLE dage fremover.

Der har været gang i mange opgaver, projekter osv. Har føltes travlt!
Og jeg er bare så umådeligt træt lige for tiden!!

NS betyder rigtig meget for mig - I herinde betyder rigtigt meget for mig, og fællesskabet - og jeg følger fortsat med herinde, men får desværre bare laaangt fra kommenteret alt det, som jeg burde og gerne ville ...hvis jeg magtede det... Det gør jeg bare ikke til fulde lige pt.

I andre er sikkert meget ubevidste eller ligeglade med det, men for mig betyder det noget, og jeg føler lidt "skam" over min manglende deltagelse, fordi det jo netop er ret vigtigt, og betyder en del for mig, at deltage og være en del af dette skønne samvær.

Så jeg savner Jer egentlig. Men det er jo min egen maglende energi der ligger til grund for det. Og jeg vender nok tilbage med fornyet kraft, når jeg lige kommer ind i de nye rutiner .....for jeg VED at det bliver hårdt for mig, at skulle op og afsted så tidligt (og ikke mindst for mine STAKKELS børn, som skal afleves allerede klokken HALV SYV de dage, hvor Kenneth er på døgnvagt og jeg skal afsted. Puuuuha!!)

Men det er jo altid svært, hårdt og lidt krævende at være NY (igen) og skulle lære nyt - både lære mange nye mennesker at kende, personale og beboere, og også lære nye måder at tænke og arbejde på. Og ikke mindst at skulle ændre på sine rytmer. Det bliver alt sammen en hård, men også spændende, udfordring.

Jeg syntes bare lige, at jeg ville give lyd, så I ved, at jeg altså stadig læser (mere end jeg skriver) og følger med. Bare lige for god ordens skyld 

Stort knus til alle I skønne kvinder og børn fra mig og mine to...

Åh jeg har det lige nøjagtig lige sådan. Synes jeg svarer på AAALt for lidt, men jeg følger dog lidt med, selv om jeg godt nok heller ikke er for god til dét pt...

Det er lidt svært, når man er hammer træt og Emma vågner og vil have jeg lægger mig hos hende til hun sover igen, og der kan nogle gange gå en time eller to.... Hun virker så bange, og vil nærmest kravle helt ind i mig, hvis hun kunne. Hun prøver i hvert fald på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.