For det syntes jeg ikke selv, at jeg har været alt for flittig til på det seneste.
Jeg havde sidste dag på skolen idag, og starter så i praktik fra imorgen, og ca. 4 måneder frem ......Så skal jeg møde klokken. 7-15 stort set ALLE dage fremover.
Der har været gang i mange opgaver, projekter osv. Har føltes travlt!
Og jeg er bare så umådeligt træt lige for tiden!!
NS betyder rigtig meget for mig - I herinde betyder rigtigt meget for mig, og fællesskabet - og jeg følger fortsat med herinde, men får desværre bare laaangt fra kommenteret alt det, som jeg burde og gerne ville ...hvis jeg magtede det... Det gør jeg bare ikke til fulde lige pt.
I andre er sikkert meget ubevidste eller ligeglade med det, men for mig betyder det noget, og jeg føler lidt "skam" over min manglende deltagelse, fordi det jo netop er ret vigtigt, og betyder en del for mig, at deltage og være en del af dette skønne samvær.
Så jeg savner Jer egentlig. Men det er jo min egen maglende energi der ligger til grund for det. Og jeg vender nok tilbage med fornyet kraft, når jeg lige kommer ind i de nye rutiner .....for jeg VED at det bliver hårdt for mig, at skulle op og afsted så tidligt (og ikke mindst for mine STAKKELS børn, som skal afleves allerede klokken HALV SYV de dage, hvor Kenneth er på døgnvagt og jeg skal afsted. Puuuuha!!)
Men det er jo altid svært, hårdt og lidt krævende at være NY (igen) og skulle lære nyt - både lære mange nye mennesker at kende, personale og beboere, og også lære nye måder at tænke og arbejde på. Og ikke mindst at skulle ændre på sine rytmer. Det bliver alt sammen en hård, men også spændende, udfordring.
Jeg syntes bare lige, at jeg ville give lyd, så I ved, at jeg altså stadig læser (mere end jeg skriver) og følger med. Bare lige for god ordens skyld 
Stort knus til alle I skønne kvinder og børn fra mig og mine to...