Ja som overskriften siger, så vil jeg brokke mig lidt.. Måske i håb om forståelse eller medlidenhed, men mest bare for at komme ud med det, inden min meget forstående kæreste kommer hjem og det går ud over ham...
Nu har jeg termin idag og det er skønt at vide at der i det mindste ikke er længe til vores lille prinsesse kommer ud...
Men nu har jeg siden i fredags haft såkaldte "overskudsdage" hvilket mange ser som et tegn på snarlig fødsel, men der er intet sket... Jeg har ikke haft mange smerter og var ved jordmoder igår som sagde at hun lå så langt nede i bækkenet som hun overhoved kan komme... Hvorfor kommer hun så ikke ud?
Siden igår eftermiddags har jeg så haft mens. agtige smerter KONSTANT og har ikke fået lov til at sove i nat... Men der sker intet! Jeg føler mig som en strandet hval, er træt og tvær og vil bare have min lille guldklump ud NU så jeg kan holde hende, kysse hende og være der for hende resten af mit liv...
Jeg beklager den dårlige stemning jeg nok har skabt, for ved at der sidder mange skønne kvinder derude og har det langt sværere end mig... Men havde virkelig brug for at komme af med det, så tak til jer der har læst med...
Knus Christina (40+0)
Anmeld