jubiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. november 2010

sandramor

Så ringede jeg til gyn. amb. idag for at høre hva min sidste blodprøve sagde angående mit HCG hormon..... og det så riiiigtig fint ud stadig...... det var på 2... så det er som det skal være og samtidig fik jeg at vide at jeg nu kun skal ha taget en blodprøve mere i dec og så er vi ude af vores karantæne og kan omsider igen prøve at blive gravide........ det var simpelhen så dejlig en nyhed at få........ så skønt så skønt......... det har været en hård kamp efter den partiel mola at der skulle så mange prøve og så mange undersøgelser til inden man igen kan få lov at prøve at lave en lille baby.... men endelig tilsmiler lykken os...........

så det har været en deeeeejlig dag idag......

knus herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

CamillaValby

sandramor skriver:

Så ringede jeg til gyn. amb. idag for at høre hva min sidste blodprøve sagde angående mit HCG hormon..... og det så riiiigtig fint ud stadig...... det var på 2... så det er som det skal være og samtidig fik jeg at vide at jeg nu kun skal ha taget en blodprøve mere i dec og så er vi ude af vores karantæne og kan omsider igen prøve at blive gravide........ det var simpelhen så dejlig en nyhed at få........ så skønt så skønt......... det har været en hård kamp efter den partiel mola at der skulle så mange prøve og så mange undersøgelser til inden man igen kan få lov at prøve at lave en lille baby.... men endelig tilsmiler lykken os...........

så det har været en deeeeejlig dag idag......

knus herfra...

Et kæmpe tillykke med de gode nyheder

Anmeld

11. november 2010

sandramor

tak skal du ha  og ja det var virkelig en dejlig nyhed at få...... det er altid forfærdeligt at abotere.... helt frygteligt!!!.....  men at gøre det på denne måde og med sådan en gravidtet er forfærdeligt både fordi man ikke må gå igang før efter ½ år og nogen tilfælde først efter 1 år og fordi det i sjældne tilfælde kan udvikle sig til cancer........ så nok derfor vi føler os ekstra glade og lettede........

Anmeld

12. november 2010

Barejegsnartergravid

Tillykke med de gode nyheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.