Så skal vi igang med IVF..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Lisbeth1985

Så kom dagen, hvor vi skulle til samtale på Skejby til en snak om det videre forløb.. Det er nu endelig besluttet, at vi skal igang med IVF (kort protokol), så snart min mens melder sig Er helt rundtosset af følelser: glæder mig til at komme igang med nogle lidt bedre odds end ved inseminationsbehandlingerne, men er samtidig bange og bekymret - for tænk nu hvis dette heller ikke giver pote.. Oveni kommer jeg nok ikke til at tage alle mine eksamener på dette semester, da det simpelthen er for uoverskuelig samtidig med behandlingen.. Men det er helt sikkert et offer jeg er villig til at bringe, hvis det betyder en positiv test lige om hjørnet.. Puha, skal vidst lige sove på det hele

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

CamillaValby

Lisbeth1985 skriver:

Så kom dagen, hvor vi skulle til samtale på Skejby til en snak om det videre forløb.. Det er nu endelig besluttet, at vi skal igang med IVF (kort protokol), så snart min mens melder sig Er helt rundtosset af følelser: glæder mig til at komme igang med nogle lidt bedre odds end ved inseminationsbehandlingerne, men er samtidig bange og bekymret - for tænk nu hvis dette heller ikke giver pote.. Oveni kommer jeg nok ikke til at tage alle mine eksamener på dette semester, da det simpelthen er for uoverskuelig samtidig med behandlingen.. Men det er helt sikkert et offer jeg er villig til at bringe, hvis det betyder en positiv test lige om hjørnet.. Puha, skal vidst lige sove på det hele

Lisbeth

Hvor fedt søde. Jeg for at det vil lykkes i første hug, jeg kommer og underholder dig i IVF hvis det ikke lykkes denne eller næste gang.

Anmeld

11. november 2010

Lisbeth1985

CamillaValby skriver:

Hvor fedt søde. Jeg for at det vil lykkes i første hug, jeg kommer og underholder dig i IVF hvis det ikke lykkes denne eller næste gang.

Tak søde Jeg håber dog ikke, at det bliver nødvendigt for dig at melde dig ind i IVF-gruppen..

Anmeld

12. november 2010

CamillaValby

Lisbeth1985 skriver:

Tak søde Jeg håber dog ikke, at det bliver nødvendigt for dig at melde dig ind i IVF-gruppen..

Det håber jeg heller ikke :-) men skulle det nu ikke lykkes springer vi også på. Men så holder vi i hvertfald en pause først :-) uhh glæder mig til at høre hvordan det hele kommer til at gå wee

Anmeld

12. november 2010

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Lisbeth

Hvor spændende.. Held og lykke med det

Krydser fingre..

Anmeld

12. november 2010

Lisbeth1985

Mullepigen86 skriver:

Hvor spændende.. Held og lykke med det

Krydser fingre..

Tak søde

Anmeld

12. november 2010

tb

super spændende!!! var selv igennem IVF for et år siden og sidder nu med den sovende guldklump i skødet

Anmeld

12. november 2010

Lisbeth1985

tb skriver:

super spændende!!! var selv igennem IVF for et år siden og sidder nu med den sovende guldklump i skødet

Ihh, hvor er det dejligt at høre Et stort tillykke med det!! Fik i den i første forsøg?

Anmeld

12. november 2010

tb

Lisbeth1985 skriver:

Ihh, hvor er det dejligt at høre Et stort tillykke med det!! Fik i den i første forsøg?

ja, vi gjorde så  var igennem 5 inseminationsforsøg, hvoraf 3 blev gennemførte.. jeg dannede åbenbart ikke ret mange æg..

Anmeld

12. november 2010

Lisbeth1985

tb skriver:

ja, vi gjorde så  var igennem 5 inseminationsforsøg, hvoraf 3 blev gennemførte.. jeg dannede åbenbart ikke ret mange æg..

Jeg håber, vi er lige så heldige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.