Isabella 4 måneder <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

LISBETH:-)

Nåååhhhh hvor er hun bare sød , og hun ser helt vildt glad ud.

Elsker det billede hvor hun har det gule katvig tøj på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Loa

Tulle28 skriver:

Oooooh lille smukke:-) Smart med det gule outfit - synes man (jeg) har en tendens til at proppe min datter i lyserødt hele tiden... Selvom jeg egentlig ikke er særlig vild med den farve he he.-)

Knus Tulle

Hehe ja jeg kan også SÅ meget bedre lide hende i nogle "pang" farver..... Syntes det bliver så kedeligt med lyserødt hele tiden... Selvom folk så tit tror hun er en dreng

Anmeld

12. november 2010

Loa

lisbeth2910 skriver:

Nåååhhhh hvor er hun bare sød , og hun ser helt vildt glad ud.

Elsker det billede hvor hun har det gule katvig tøj på

Jaaaaa total grinebider..... Det billede er jeg også selv glad for

Moren kan godt lide at hendes tøj passer sammen, selvom hun selv er fuuuldstændig ligeglad.... 

Anmeld

12. november 2010

Tulle28

Loa skriver:

Hehe ja jeg kan også SÅ meget bedre lide hende i nogle "pang" farver..... Syntes det bliver så kedeligt med lyserødt hele tiden... Selvom folk så tit tror hun er en dreng

Ha ha ja netop - selvom det spørgsmål har jeg nu også fået selvom hun har haft lyserødt på fra top til tå:-) Øhhh... Hvad tror I selv??;-)

Anmeld

12. november 2010

Loa

Tulle28 skriver:

Ha ha ja netop - selvom det spørgsmål har jeg nu også fået selvom hun har haft lyserødt på fra top til tå:-) Øhhh... Hvad tror I selv??;-)

Ej altså.......

Anmeld

12. november 2010

2babygirls

Nej hvor er hun bare über kær, det er da heeelt vildt... Så sødt billede der hvor hunden står ved siden af hihi...

Lækker pige du har !!!

Anmeld

12. november 2010

Loa

Tina&Martin skriver:

Nej hvor er hun bare über kær, det er da heeelt vildt... Så sødt billede der hvor hunden står ved siden af hihi...

Lækker pige du har !!!

Tusinde tak

Ja han er simpelthen en lille linselus altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.