Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er begyndt på Pergotime, så nu har jeg virkelig brug for, at I krydser fingre for, at det giver mig ægløsning! Skal scannes d. 24 nov. og håber af mit hjerte, at hun fortæller mig, at der er et æg på vej! Og så har jeg rigtig meget brug for al den babystøv I kan sende, så ægget bliver befrugtet!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
åhhh fik samme hjælp til at blive gravid som dig 10000krydsede fingre herfra... åhh jeg håber den er der den her gang kender alt for godt følelsen af spænding ogskuffelser....
hvor mange gange før har du fået pergotime? hvad er dit hormor tal sidst?
jcmoller skriver: åhhh fik samme hjælp til at blive gravid som dig 10000krydsede fingre herfra... åhh jeg håber den er der den her gang kender alt for godt følelsen af spænding ogskuffelser....
Tusind tak! Så du er blevet gravid efter du fik Pergotime? Hvor mange gange tog du dem, inden du blev gravid??
businesstigger skriver:
Hihi, sikke nogle søde chearleaders Tak, sødeste
jcmoller skriver: hvor mange gange før har du fået pergotime? hvad er dit hormor tal sidst?
Det er første gang jeg får dem...
I wish you good luck
Louisiana28 skriver: Er begyndt på Pergotime, så nu har jeg virkelig brug for, at I krydser fingre for, at det giver mig ægløsning! Skal scannes d. 24 nov. og håber af mit hjerte, at hun fortæller mig, at der er et æg på vej! Og så har jeg rigtig meget brug for al den babystøv I kan sende, så ægget bliver befrugtet!
Sender masser af babystøv i din retning søde
Det er virkelig spændende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128