Fra æl til mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. november 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Sidste mdr gik der 13 dage fra ÆG til min mens kom.

Det var der også gået igår, men ingen mens og idag stadig ingen mens....

Igår havde jeg tisset, gik hjemmefra for at købe en test, hjem og ta test og den var negativ.... Der gik ca ½ time fra jeg tissede til jeg igen tissede!

Går der præcis samme antal dage hver gang fra ÆL til mens eller kan det godt svinge med nogen dage???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

LouiseNielsen

Op... Ka da ik passe der ik er nogen der kan svare

Anmeld

11. november 2010

Silas&Mille

Vil umiddelbart sige PAS...

Men jeg tænker om ÆL ikke godt kan svinge lidt, selvom man har regelmæssig mens ?

Ikke at det rigtig er noget svar, men mere en tanke

Anmeld

11. november 2010

LouiseNielsen

MoriSverige skriver:

Vil umiddelbart sige PAS...

Men jeg tænker om ÆL ikke godt kan svinge lidt, selvom man har regelmæssig mens ?

Ikke at det rigtig er noget svar, men mere en tanke

Ved præcis når jeg har æl, kan både se og mærke det.... Og de sidste to gange er der gået 13 dage også kom mens. denne gang er den stadig ik kommet nu 14 dage efter....

Anmeld

11. november 2010

Silas&Mille

LouiseNielsen skriver:

Ved præcis når jeg har æl, kan både se og mærke det.... Og de sidste to gange er der gået 13 dage også kom mens. denne gang er den stadig ik kommet nu 14 dage efter....

Ja så ved jeg ikke....

Men ja der må være nogen kloge hoveder herinde der kan komme med et bud

Anmeld

11. november 2010

LouiseNielsen

MoriSverige skriver:

Ja så ved jeg ikke....

Men ja der må være nogen kloge hoveder herinde der kan komme med et bud

Dem er der mange af, så venter spændt på deres svar....

Anmeld

11. november 2010

oo

altså...der kan godt gå forskelligt antal dage, men du har nok den bedste fornemmelse selv...plejer din cyklus at svinge et par dage fx?

og så tænker jeg...du testede med ekstremt tyndt tis jo, du skal helst bruge morgen urin eller tis der har ligget cirka 3-5 timer i blæren, og du har tisset og så tisset igen en halv time efter og testet med det, så det har været noget vandet sjask du har stukket testen i jeg ville teste igen - med morgenurin

Anmeld

11. november 2010

LouiseNielsen

Tjuhl skriver:

altså...der kan godt gå forskelligt antal dage, men du har nok den bedste fornemmelse selv...plejer din cyklus at svinge et par dage fx?

og så tænker jeg...du testede med ekstremt tyndt tis jo, du skal helst bruge morgen urin eller tis der har ligget cirka 3-5 timer i blæren, og du har tisset og så tisset igen en halv time efter og testet med det, så det har været noget vandet sjask du har stukket testen i jeg ville teste igen - med morgenurin

Altså det her er jo kun 3 gang jeg skal have mens efter jeg stoppede med p-piller.... Altså 3 helt rigtige gang! (Forstår du hvad jeg mener! 4 Gang hvis man tæller den mens med der kom da jeg tog den sidste p-pille.... De to andre gange er der præcis også kun 13....

Prøver at teste i morgen tidlig...

Anmeld

11. november 2010

oo

LouiseNielsen skriver:

Altså det her er jo kun 3 gang jeg skal have mens efter jeg stoppede med p-piller.... Altså 3 helt rigtige gang! (Forstår du hvad jeg mener! 4 Gang hvis man tæller den mens med der kom da jeg tog den sidste p-pille.... De to andre gange er der præcis også kun 13....

Prøver at teste i morgen tidlig...

jep, forstår jamen hmm!! så er det jo faktisk TEMMELIG spændende!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.