Kinin??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.721 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. november 2010

LBK

Jeg har været til jordemoder i dag. Klagede til hende over nogle urtolig smertefulde kramper jeg har HVER nat. Ikke kun i benene men også i hele bækken muskulaturen. Det er så smertefuldt. Jeg jamre mig så meget hver nat, at min kæreste tror at NU ER DET NU. Men NEj!!!!!

Nå...

Hun anbefalede mig at drikke BITTER LEMON sodavand, da det indeholder kinin... Så det har jeg været ud og købe, og ad det smager forfærdeligt, ikke ligefrem min favorit sodavand. Er der nogle der har efaringer med Kramper og Kinin..

HAr læst at kinin også kan være fødselsfremmende... ????

Knus L_K 37+6 i morgen 38+0 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Persille83

Ja kinin kan hjælpe på kramper i benene.

Anmeld

11. november 2010

otlitrom

Persille83 skriver:

Ja kinin kan hjælpe på kramper i benene.

Lige det jeg skulle til at skrive. Det bliver tit ordineret i pilleform mod natlige læg-kramper... At det er i Lemon-sodavand, dét vidste jeg så ikke. Der kan man bare se

Anmeld

11. november 2010

Käte

L_K skriver:

Jeg har været til jordemoder i dag. Klagede til hende over nogle urtolig smertefulde kramper jeg har HVER nat. Ikke kun i benene men også i hele bækken muskulaturen. Det er så smertefuldt. Jeg jamre mig så meget hver nat, at min kæreste tror at NU ER DET NU. Men NEj!!!!!

Nå...

Hun anbefalede mig at drikke BITTER LEMON sodavand, da det indeholder kinin... Så det har jeg været ud og købe, og ad det smager forfærdeligt, ikke ligefrem min favorit sodavand. Er der nogle der har efaringer med Kramper og Kinin..

HAr læst at kinin også kan være fødselsfremmende... ????

Knus L_K 37+6 i morgen 38+0 

Carlsberg sport sodavanden indeholder også kinin, men om de indeholder lige meget ved jeg ikke men måske du bedre kan li at drikke den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.