Symptomer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

RiUL

Ugenkendelige skriver:

Det er meget forskelligt.. Den har varieret imellem 27 - 32 dage..

Jeg stoppede med at tage p-piller i juli måned, og siden har det været lidt varierende.. Men som sagt, så testede jeg positiv ÆL den 4. november..

Ja, så må det jo bare være 14 dage efter du kan teste Men ved desværre ikke mht. symptomer. Er jo ikke selv gravid, desværre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Ugenkendelige

Så må det bliver på næste torsdag (: Altså om 1 uge.. Bliver spændende!!

Okay, er I igang med PB eller hvordan?

Anmeld

11. november 2010

Frk.S

Ugenkendelige skriver:

Jeg har haft en lidt uregelmæssig mens efter jeg stoppede på p-piller i juli måned.. Hvorfor den 28. november? så er der gået 24 dage fra jeg testede positiv ÆL? ..

Jeg tror at hun mener d. 18. november.

Om dine symptomer er tegn på graviditet er svært at sige.... men jeg håber det, for jeg har nogenlunde de samme symptomer, og havde også ægløsning omkring det tidspunkt!

Anmeld

11. november 2010

RiUL

Ugenkendelige skriver:

Så må det bliver på næste torsdag (: Altså om 1 uge.. Bliver spændende!!

Okay, er I igang med PB eller hvordan?

Ja, det blir spændende

Ja, det er vi Men det er kun vores 2. forsøg Så der går nok lidt tid

Anmeld

11. november 2010

Ugenkendelige

rikkebw skriver:

Ja, det blir spændende

Ja, det er vi Men det er kun vores 2. forsøg Så der går nok lidt tid

Okay, ja det her er kun vores 1. forsøg hehe..
Så jeg skal vist bare tie stille..

Anmeld

11. november 2010

Ugenkendelige

Frk.S skriver:

Jeg tror at hun mener d. 18. november.

Om dine symptomer er tegn på graviditet er svært at sige.... men jeg håber det, for jeg har nogenlunde de samme symptomer, og havde også ægløsning omkring det tidspunkt!

Ej, hvor spændende! (:

Det kunne være sjovt, at følges..
Hvilke symptomer siger du, at du har?

Anmeld

11. november 2010

Frk.S

Ugenkendelige skriver:

Ej, hvor spændende! (:

Det kunne være sjovt, at følges..
Hvilke symptomer siger du, at du har?

Uha, jeg har lidt af hvert:

har haft hovedpine og kvalme i perioder (det har jeg dog også haft de sidste par cyklusser uden at der var noget - så måske det bare var bivirkninger fra p-pille stop)

Men de sidste par dage har jeg været enormt oppustet med små jag i maven engang imellem - generelt følelses af at der sker noget derinde.

Jeg har også øget udflåd (undskyld detaljen) - men det havde jeg også sidste cyklus mellem ÆL og mens.

Jeg er bange for at jeg generelt overanalyserer hvert eneste lille ting i min krop - og synes der sker meget. Men det er self. også noget andet end at være på p-piller (som jeg har været i mange år)

Anmeld

12. november 2010

Ugenkendelige

Frk.S skriver:

Uha, jeg har lidt af hvert:

har haft hovedpine og kvalme i perioder (det har jeg dog også haft de sidste par cyklusser uden at der var noget - så måske det bare var bivirkninger fra p-pille stop)

Men de sidste par dage har jeg været enormt oppustet med små jag i maven engang imellem - generelt følelses af at der sker noget derinde.

Jeg har også øget udflåd (undskyld detaljen) - men det havde jeg også sidste cyklus mellem ÆL og mens.

Jeg er bange for at jeg generelt overanalyserer hvert eneste lille ting i min krop - og synes der sker meget. Men det er self. også noget andet end at være på p-piller (som jeg har været i mange år)

Ja lige præcis..

Jeg er også bange for, at jeg overanalyserer!

Meeeeen.. håber jeg ikke for nogen af os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.