Det er så uffatteligt at for bare 17mdr siden var jeg singletøs og boede i en lille toværelses lejlighed alene, og jeg nød det virkelig. Har altid været en enspænder og nydt stilheden og bare være mig selv. Jeg havde stortset opgivet håbet eller ihvertfald lagt det lidt på hylden, om at finde en kæreste. Jeg var nettop blevet skrottet af en fyr jeg havde flirtet lidt med i 3 ugers tid og var derfor godt tvær på det modsatte køn. Jeg tjekkede næsten aldrig min datingprofil mere, da det altid var de samme gamle mænd der sendte standart beskeder rundt.
Fredag 10. Juli 2009, lidt over middag sider jeg og keder mig lidt så jeg tjekker lige min dating profil for første gang længe og der er kommet et par breve jeg lige kigger hurtigt igennem, en af dem lyder sådan set ok men ikke noget overvældene, men jeg beslutter lige at skrive mit navn til ham og siger han kan tilføje mig på Facebook fordi jeg er så sjællendt på dating.dk. Senere på eftermiddagen har han allerede tilføjet mig som ven på facebook og vi begynder allerede der at skrive lidt sammen, han prøver at forklare mig hvordan jeg komprimere nogen lydfiler som jeg sad og baksede med lige på det tidspunkt, så der var slet ikke noget somhelst romantik i luften og jeg havde nok også sådan en lidt ligeglad attityde på efter lige at være blevet skrottet. Men efter at have skrevet lidt spørger han om jeg har nogen planer der om aftenen! Og nej det havde jeg sådan set ikke. Han siger så at ham og en kammerat skal en tur i tivoli kaolinelund og høre noget koncert med DJ Sash, overhovedet ikke noget musik han kunne lide men hans kammerat ville vidst gerne høre det, han ville lige høre om jeg ikke ville med derind en tur. Blev sådan lidt Aaaaaah tør man nu det og hvad er han dog for en fyr... hmm Men jeg tænkte lidt over det og jeg kunne ikke rigtig se hvorfor jeg ikke skulle tage derind, offentligt sted og jeg kunne jo bare tage hjem igen hvis det var helt træls. Jeg aftaler så at mødes med ham lidt før koncerten, inde foran tivoli og jeg vidste så ikke at der var to indgange så han havde rendt rundt om tivoli et par gange for at finde mig..ups. Men vi finder hinanden og umiddelbart tænker jeg at han nok ikke lige er noget for mig, men jeg er rimelig cool og har det rigtig godt med mig selv den aften så det er faktisk rigtig rart. Vi går Ned på cafe Nordkraft og han bestiller to Hogaarden øl til os, har sku aldrig fået sådan en stor øl før..
Vi sidder og snakker en times tid og får drukket vores øl, kan egentlig ikke huske hvad vi snakkede om overhovedet, men tiden gik og vi skulle hen og mødes med kammeraten ved tivoli. Musikken er så høj i tivoli at vi ikke snakker så meget sammen men vi lytter lidt til musikken i 1 times tid tror jeg kun og så bliver vi enige om at tage ned på Nordkraft igen og få en øl mere, jeg har imellemtiden kun drukket sodavand da jeg skal køre hjem. Dan og kammeraten er efterhånden ved at have fået en del øl og snakken mellem dem er meget underholdende, de snakker om forhold og om Dans x kone og hans søn på dengang 3år, og Dan siger helt bestemt at han ihvertfald ikke skal have flere børn og skulle det ske så skulle det ihvertfald MAX. være EN... kammeraten kigger bare på mig og siger "så ved du da det". Hehe det har jeg nu grinet meget af siden især når jeg kigger ned på min gravide tvillingemave
Nå men klokken er ved at være 24.30 tror jeg og jeg siger så jeg gerne vil til at hjem af da jeg skal på arbejde dagen efter, dog bare en aftenvagt men vil gerne være frisk. Dan bor i Nørresundby på det tidspunkt og jeg spørger om han vil have et lift hjem af når jeg alligevel skal den vej, og det vil han gerne. Vi når hjem til hans lille hus og han spørger om jeg ik lige vil have en kop kaffe inden jeg køre hjem, og tjo, det ville jeg da egentlig gerne, vi går ind og han laver kaffe og han finder sin guitar frem og en sangbog og vi begynder at sidde og skråle en masse sange hehe, det blev bare så hyggeligt og vi grinede og havde det sjov. Efter et par timers snakken om hans x kone og hvordan hun havde været utro og svinsk bag hans ryg og en masse sang, bliver jeg enig med mig selv om at nu må jeg hellere se at vende poloen hjem af, jeg er nok ikke mere end lige nået hjem hvor jeg modtager en sms fra ham om at det har været rigtig hyggeligt, og jeg er selvfølgelig noget så enig, vi aftaler at jeg skal besøge ham igen dagen efter, eller jeg skal hente ham i en kolonihave i Aalborg når jeg har fri fra arbejde kl.23 og så skal vi hjem til ham... og allerede den nat er jeg bare solgt og vi sover sammen for første gang og det burde vel føles rigtig underligt eftersom jeg slet ikke var fuld eller kendte ham sådan særlig godt, men det føltes bare så naturligt og vi har stortset sovet sammen siden, der gik ikke mere end 3mdrs tid før jeg fik opsagt lejlighed og flyttede ud til ham i det lille hus, og samtidig begyndte vi faktisk at prøve at lave baby, det var helt sindsygt, men det hele var bare så rigtigt og vi begyndte også så småt at tænke på at købe hus sammen, og allerede 1.marts 2010 havde vi købt hus og kort tid efter vi var flyttet ind testede jeg positiv gravid efter 5 mdrs. prøven.
Det hele var bare så overlykkeligt og nu har vi så boet her i vores dejlige hus i 9mdr og er bare glade for vi har fået et kæmpe hus på 174kvm nu hvor vi åbenbart laver mere end en baby af gangen.
Nu er der kun en uge tilbage af denne vidunderlige tvillingegraviditet jeg har været igennem. På torsdag ved denne her tid sidder jeg forhåbentlig med to raske babydrenge i armene og nyder dem i fulde drag. Det er uden tvivl det aller aller hårdeste jeg nogensinde har været igennem, men det bliver jo nok også bare det aller aller bedste jeg nogensinde har været igennem når vi kommer på den anden side af det. 
Har fået dejlig dejlig kæreste, bonussøn og stort hus, og om en uge sidder jeg med vores to dejlige drenge i armene... Jeg er simpelthen så ovenud lykkelig at jeg kan bryde i gråd konstant. Livet har bare været så god mod mig er evigt taknemmelig.
Ønsker alle en god dag kram Mullesmith